Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.07.2010 | 00:00
Γεωργία Καπώλη

Πώς να αδυνατίσεις... στο παρά 5 των διακοπών

Πώς να αδυνατίσεις... στο παρά 5 των διακοπών
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η άδειά σου πλησιάζει κι ακόμα δεν κατάφερες να αποκτήσεις το σώμα που ήθελες για την παραλία και για τις διακοπές σου. Τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει... αγχωτικά. Τι μπορείς να κάνεις την τελευταία στιγμή;  
 
Ωστόσο, δεν θα πρέπει να αφήσουμε να μας καταλάβει ο πανικός για αποτοξίνωση και μονοφαγία, προκειμένου να επιτύχουμε γρήγορη απώλεια βάρους. Αντίθετα, θα πρέπει να διατηρήσουμε τη ψυχραιμία μας και να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους. Η Msc Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη θα σου δείξει τον τρόπο να χάσεις από 2 εώς 4 κιλά.

Τρόφιμα σύμμαχοι στην απώλεια κιλών

Τα τρόφιμα σύμμαχοι στην προσπάθειά μας να χάσουμε εύκολα και γρήγορα 2 έως 4 κιλά πριν τις διακοπές χαρακτηρίζονται από το υψηλό περιεχόμενό τους σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και νερό προκειμένου να επιτύχουμε την ενεργοποίηση του μεταβολισμού και την καύση λίπους. Έτσι από την διατροφή μας δεν θα πρέπει να λείπουν τα ακόλουθα τρόφιμα:
 
Πρωινό γιαούρτι με χαμηλά
λιπαρά και φράουλες
Δημητριακά ολικής
άλεσης με γάλα
ή βραστό αυγό
Ενδιάμεσο σνακ Ανάλατοι ξηροί καρποί  
Μεσημεριανό Κοτόπουλο ψητό με ρύζι,
σαλάτα ντομάτα
ή
Σικώτι ψητό με
πατάτες φούρνου
Ψάρι ψητό, σαλάτα λάχανο
με καρότο
ή
Σολομό με ψητά λαχανικά

Απογευματινό σνακ
Κάσιους Πεπόνι (συνόδευσέ το
αν θες με γιαούρτι)
Βραδινό Χταποδάκι με
κοφτό μακαρονάκι,
σαλάτα καρότο
Μύδια αχνιστά,
σαλάτα μαρούλι και πιπεριές


3 στόχοι πριν φτιάξεις βαλίτσα
 
Στην προσπάθειά μας να αδυνατίσουμε στο παρά πέντε προκειμένου να αποκτήσουμε το ιδανικό για μπικίνι σώμα βασικές μας προτεραιότητες είναι να εφαρμόσουμε μία δίαιτα η οποία θα στοχεύει σε:

1. Μείωση κυτταρίτιδας:
Η σωστή επιλογή των τροφίμων που καταναλώνουμε πρέπει να είναι το πρώτο μας μέλημα ώστε να έχουμε ένα όμορφο σφριγηλό σώμα χωρίς ατέλειες, κυτταρίτιδα και χαλάρωση. Συγκεκριμένα, οι βιταμίνες Β6 και το φυλλικό οξύ, ενισχύουν το μεταβολισμό και προστατεύουν τα αγγεία, ενώ η βιταμίνη Ε σε συνδυασμό με τη βιταμίνη C παρουσιάζουν έντονη αντιοξειδωτική δράση και βελτιώνουν την υφή του δέρματος, δίνοντάς της ομοιομορφία, λείανση και σφριγηλότητα.
 

2. Ενυδάτωση της επιδερμίδας: εφόσον οι υψηλές θερμοκρασίες και η συνεχής έκθεση στον ήλιο το καλοκαίρι αποτελούν αίτια αφυδάτωσης του οργανισμού μας. Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η επαρκής πρόσληψη υγρών συμβάλλει σημαντικά και στο αδυνάτισμα. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση 500ml νερού μπορεί να προκαλέσει αύξηση του μεταβολισμού κατά 30%, ενώ η κατανάλωση 1.5 λίτρου νερού ημερησίως μπορεί να αυξήσει την ημερήσια δαπάνη ενέργειας κατά 48 θερμίδες. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι εκτός από την κατανάλωση νερού – που πρέπει να αποτελεί την πρώτη μας επιλογή – η ενυδάτωση του οργανισμού μας μπορεί να επιτευχθεί και μέσω της κατανάλωσης διαφόρων ποτών ή ροφημάτων όπως: χυμοί, γάλα, τσάι, καφές, σόδα, αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, αφεψήματα, αλλά και μέσα από αρκετές τροφές, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Έτσι, μην αφήνετε καμία μέρα να περάσει χωρίς να καταναλώσετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών.

3. Προετοιμασία για λαμπερό και ασφαλές μαύρισμα: όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι η υπερβολική έκθεση στον ήλιο όχι μόνο δεν μας κάνει καλό αλλά αντίθετα αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, λόγω του ότι η υπεριώδης ακτινοβολία ενισχύει την παραγωγή ελευθέρων ριζών. Έτσι, λίγο πριν αφεθούμε στα χάδια του ήλιου καλό είναι να έχουμε ενισχύσει τη διατροφή μας με τρόφιμα πλούσια στις αντιοξειδωτικές ουσίες (βιταμίνη Ε, C, Α) και στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β συνδυάζοντας ταυτόχρονα αντιηλιακή προστασία και τόνωση του μεταβολισμού.


Τι δεν θα πρέπει να ξεχνάς

- Μην παραλείπεις γεύματα.
- Κατανάλωνε καθημερινά άφθονες ποσότητες υγρών (τουλάχιστον 8-10 ποτήρια): νερό, χυμοί, τσάι, γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
- Μην τρώς αργά το βράδυ.
- Περιόρισε την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών.
- Απόφυγε την προσθήκη ζάχαρης.
- Κατανάλωσε τρόφιμα ολικής αλέσεως ή σικάλεως.
- Απόφυγε αυστηρά τα παρακάτω τρόφιμα: σάλτσες, κρέμα γάλακτος πλήρη σε λιπαρά, τηγανιτά, βούτυρο, γλυκά, έτοιμο φαγητό τύπου fast – food.
- Κατανάλωσε καθημερινά 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
- Πίνε καθημερινά 3 ποτήρια πράσινο τσάι.
- Μην παραλείπεις ποτέ το  πρωινό.
- Εκμεταλλεύσου την καλοκαιρία και αύξησε τη φυσική δραστηριότητα (μετά τη δουλειά καθημερινά πήγαινε για μισή ώρα περπάτημα ή ποδήλατο).
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook