Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.12.2010 | 23:00
Δημήτρης Γρηγοράκης

Christmas Orac Diet

Christmas Orac Diet
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ποιος είπε πως για να χάσεις κιλά πρέπει να στερηθείς νόστιμους κουραμπιέδες και μελομακάρονα; Ή ότι θα πρέπει να ετοιμάσεις άλλο φαγητό την ημέρα των Χριστουγέννων και να μην απολαύσεις την αγαπημένη σου γεμιστή γαλοπούλα; Ο κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης, υπόσχεται πως φέτος τα Χριστούγεννα θα διασκεδάσεις, θα δοκιμάσεις όλες τις λιχουδιές των γιορτών και θα αδυνατίσεις.

"Μα ποιος είπε ότι την περίοδο των Χριστουγέννων δεν μπορείτε να χάσετε βάρος; Η Χριστουγεννιάτικη εκδοχή της αντιοξειδωτικής δίαιτας Orac σας προσφέρει μια θαυμάσια ευκαιρία να μειώσετε το βάρος σας, εκεί που οι άλλοι θα το… αυξάνουν! Παράλληλα θα ενδυναμώσετε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σας, με αποτέλεσμα οι πρώτες ημέρες του χρόνου να σας βρουν γεμάτους ευεξία" αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Γρηγοράκης. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, ακολουθώντας το εβδομαδιαίο μενού της δίαιτας Orac μπορεί κανείς να χάσει μέχρι και 4 κιλά την εβδομάδα!

Δες το μενού που θα σε οδηγήσει με επιτυχία στον πιο αδύνατο εαυτό σου, την επόμενη κιολας μέρα των Χριστουγέννων.


Για να κατεβάσεις το μενού στον υπολογιστή σου ή ακόμη και να το εκτυπώσεις κάνε κλικ εδώ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Δ. ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ
 
Μία πολύ σημαντική συμβουλή που κατά την άποψη μου θα πρέπει να εφαρμόσετε αυτές τις ημέρες, είναι να προσπαθήσετε να μειώσετε το περιεχόμενο των παραδοσιακών συνταγών των γλυκισμάτων που φτιάχνετε στο σπίτι σε ζάχαρη και λιπαρές ουσίες. Η μείωση κατά ένα τρίτο των περιεχομένων των συνταγών σε ζάχαρη και αλάτι, δεν αλλάζει ουσιαστικά τη γεύση τους και παράλληλα είναι περισσότερο υγιεινή!
 
- Επίσης, ας αναζητήσετε εναλλακτικές συνταγές, πιο υγιεινές για τα αγαπημένα σας φαγητά. Να μην ξεχνάτε να τρώτε αργά! Όταν τρώτε γρήγορα, τρώτε περισσότερο! Επιπρόσθετα δεν πραγματοποιείται καλή πέψη των τροφών και η συνήθεια αυτή αποτελεί αιτία δυσπεψίας, ιδιαίτερα για όσους ακολούθησαν νηστεία πριν τα Χριστούγεννα.

- Φυσικά, για επιδόρπιο καλύτερα να προτιμήσετε μελομακάρονο αντί για κουραμπιέ, ενώ από αλκοολούχα ποτά να επιλέγετε κρασί, μιας και διαθέτει χαμηλότερο θερμιδικό περιεχόμενο, και επιπλέον παρουσιάζει υψηλότερη διατροφική αξία, εφόσον οι αντιοξειδωτικές φαινολικές ενώσεις που περιέχει μας προστατεύουν από τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

- Τέλος, πέρα από τον έλεγχο της διατροφικής σας συμπεριφοράς δε θα πρέπει να ξεχνάτε ότι οι γιορτές αποτελούν ιδανική ευκαιρία για να… χορέψετε! Με τον τρόπο αυτό, θα «κάψετε» τις επιπλέον θερμίδες και φυσικά θα γλεντήσετε περισσότερο!!!
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook