Πίσω στην κορυφή της σελίδας
02.02.2015 | 00:33
Δημήτρης Γρηγοράκης

Αγαπάς τα γλυκά αλλά θέλεις να αδυνατίσεις; Αυτή η δίαιτα είναι ό,τι πρέπει για σένα!

Αγαπάς τα γλυκά αλλά θέλεις να αδυνατίσεις; Αυτή η δίαιτα είναι ό,τι πρέπει για σένα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Λατρεύεις τα γλυκά. Εάν δεν φας ένα κομματάκι σοκολάτα την ημέρα, τρελαίνεσαι. Είναι η μεγάλη σου αμαρτία και με δυσκολία θα τα έκοβες. Για αυτό και δεν ξεκινάς δίαιτα. Γιατί σκέφτεσαι ότι δεν υπάρχει καμία στον κόσμο, που να μην σου τα απαγορεύει. Υπερβολές... Φυσικά και υπάρχει! Και αυτή τη δίαιτα την έχει στα χέρια του ο κλινικός διαιτολόγος - διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης και την παραδίδει σε σένα!

Ετοίμασε λοιπόν μία δίαιτα με γλυκό για όλες εμάς που δεν μπορούμε με καμία δύναμη να το κόψουμε. Θα τρώμε γλυκά και θα χάνουμε κιλά! Απίστευτο; Μην χάνεις καιρό και δες τώρα το μενού...

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ



ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Αυτό που πρέπει να γνωρίζεις είναι ότι στη σύγχρονη διατροφή και διαιτολογία κανένα τρόφιμο δεν μπορεί να θεωρηθεί «κακό» ή «παχυντικό» από μόνο του! Επιπλέον, τα γλυκά μπορούν να αποτελούν μέρος της διατροφής τόσο των παιδιών όσο και των ενηλίκων. Σημαντικό ρόλο παίζει τόσο η ποσότητα όσο και η συχνότητα κατανάλωσης.

Τips για ασφαλή κατανάλωση γλυκών χωρίς να χαλάς τη σιλουέτα σου:
1. Δεν αντικαθιστάς κάποιο από τα γεύματα με γλυκό προκειμένου να γλιτώσεις θερμίδες.
2. Τρως μικρή ποσότητα γλυκού είτε μετά το φαγητό ή νωρίς το απόγευμα.
3. Παρασκευάζεις εσύ το γλυκό και αντικαθιστάς την κοινή ζάχαρη με κάποιο γλυκαντικό (π.χ. στέβια, σουκραλόζη)
4. Κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας φροντίζεις να καταναλώνεις φρούτα και λαχανικά τα οποία μειώνουν την αποθήκευση λίπους. Επίσης, τα φρούτα λόγω της περιεκτικότητάς τους σε απλά σάκχαρα, μειώνουν την επιθυμία για γλυκό.
 
Αν κάνεις όλα τα παραπάνω και διαπιστώσεις ότι θέλεις καθημερινά γλυκά, επιλέγεις κάτι από τα παρακάτω:
- Επιδόρπια χωρίς ζάχαρη με χαμηλά λιπαρά και λίγες θερμίδες
- Μια δροσερή φρουτοσαλάτα με ποικιλία φρούτων μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς
- Ζελέ light με φρέσκα φρούτα (1/ημέρα)
- Γιαούρτι με μέλι ή μαρμελάδα ή γλυκό κουταλιού και ξηρούς καρπούς
- Γάλα 1,5% με δημητριακά ολικής αλέσεως
- Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα ή με σοκολάτα
- Αποξηραμένα φρούτα
- Κακάο ρόφημα αναμεμιγμένη με κρύο ή ζεστό γάλα 1,5%
- 1-2 μπισκότα τύπου πτι-μπερ ολικής αλέσεως ή 2 μπισκότα πολυδημητριακών ή χωρίς ζάχαρη
- Ρυζογκοφρέτα με μέλι
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook