Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.06.2011 | 23:40
Δημήτρης Γρηγοράκης

Η απόλυτη αντιοξειδωτική δίαιτα από τον Δ. Γρηγοράκη. Χάσε 4 κιλά σε μία εβδομάδα, όσο μαυρίζεις!

Η απόλυτη αντιοξειδωτική δίαιτα από τον Δ. Γρηγοράκη. Χάσε 4 κιλά σε μία εβδομάδα, όσο μαυρίζεις!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Την αναζητάς περισσότερο από κάθε άλλη γιατί την έχεις δοκιμάσει. Και πως να το κάνουμε; Πάντα εμπιστεύεσαι κάτι που το έχεις δει να λειτουργεί. Η δίαιτα Orac πάει μαζί σου διακοπές και έχει στις αποσκευές της αδυνάτισμα, τέλειο μαύρισμα και αντηλιακή προστασία. 3 σε 1 δηλαδή!

Ο Κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης έφτιαξε για σένα την απόλυτη καλοκαιρινή αντιοξειδωτική δίαιτα. Να χάσεις 4 κιλά σε 1 εβδομάδα, αλλά και να είσαι η πιο όμορφη και λαμπερή στην παραλία.

Κάνε κλικ επάνω στο μενού για να δεις με λεπτομέρεια πώς θα χάσεις 4 κιλά σε μία μόλις εβδομάδα

Αν θέλεις να αποθηκεύσεις τη Summer Orac Diet στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

Η διατροφή σύμμαχος στο μαύρισμα!
Το καλοκαιρινό πρόγραμμα της δίαιτας Orac πάει παραλία. Και αυτό σημαίνει πως εκτός από το αδυνάτισμα, φροντίζει για το χρυσαφένιο χρώμα στην επιδερμίδα σου, αλλά και την προστασία από τον ήλιο.

Ο Δημήτρης Γρηγοράκης εξηγεί ποιες είναι οι ευεργετικές ουσίες που αν τις ενσωματώσεις στη διατροφή θα μαυρίσεις πιο εύκολα (πάντα χρησιμοποιώντας το αντηλιακό σου):

· Χαλκός: Αυξάνει την έκκριση μελανίνης. Θα το βρεις στα μανιτάρια, το συκώτι, τα θαλασσινά, τα μπιζέλια, τα καρύδια και τα σταφύλια!

· β- καροτένιο (Βιταμίνη Α): καρότα, εσπεριδοειδή, βερίκοκα, πεπόνια, μούρα, σπανάκι, πιπεριές, λάχανα, αυγό, γάλα, γιαούρτι.

· Λυκοπένιο: Ντομάτα, καρπούζι, κεράσια.

· Λουτεΐνη: Σπανάκι, λάχανο, μαρούλι, καλαμπόκι, λαχανάκια Βρυξελλών.

Διατροφή για αντηλιακή προστασία!

Παράλληλα το μενού σου θα σε προστατεύει και από τον ήλιο, αφού εντάσσει τις παρακάτω ουσίες στην καθημερινότητά σου:
· Ψευδάργυρος: Ελαστικότητα δέρματος και αντιμετώπιση ηλιακών εγκαυμάτων (φασόλια, αυγά, θαλασσινά, ψάρια, αναποφλοίωτα δημητριακά, καρύδια)

· Βιταμίνη C: πρόληψη γήρανσης δέρματος από τον ήλιο: εσπεριδοειδή, βερίκοκα, πιπεριές, πεπόνι, σπανάκι, ντομάτες, καρπούζι

· Βιταμίνη Β5: προσφέρει στον οργανισμό ενυδάτωση και στη λίπανση του δέρματος (μαγιά μπίρας, στο συκώτι, αυγό, δημητριακά, κουνουπίδι, πατάτες.

· Νερό!
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook