Πίσω στην κορυφή της σελίδας
17.10.2012 | 00:55
Νίκολη Θανοπούλου

Anti-flu Diet! Χάνεις κιλά και παράλληλα σε προστατεύει από το κρυολόγημα...

Anti-flu Diet! Χάνεις κιλά και παράλληλα σε προστατεύει από το κρυολόγημα...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Δύο πράγματά θέλεις σε αυτή τη φάση. Πρώτον, να αδυνατίσεις και δεύτερον, να μην αρρωστήσεις. Και το TLIFE σου έχει το πρόγραμμα διατροφής που συνδυάζει αυτά τα δύο.

Ακολουθώντας το θα ξεφορτωθείς 4 κιλά σε ένα μήνα και θα θωρακιστείς απέναντι στις ιώσεις που αυτήν την εποχή κάνουν κυριολεκτικά πάρτυ!


"Με την σωστή διατροφή μπορείς να αποφύγεις την εποχιακή γρίπη και να θωρακίσεις τον οργανισμό σου. Ο κύριος τρόπος πρόσληψης είναι η τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος" εξηγεί η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νίκολη Θανοπούλου που μας δίνει και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.


Ο, ΤΙ ΠΑΧΑΙΝΕΙ, ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ...

Δεν είναι ειρωνικό; Όλες εκείνες οι τροφές που δεν θα έπρεπε να είναι στο καθημερινό σου διαιτολόγιο, αν φυσικά θέλεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου, είναι περίπου και εκείνες που θα πλήξουν την αντοχή σου και θα σε κάνουν ευάλωτη στις ιώσεις.

Διατροφικές συνήθειες και τρόπος ζωής που προάγουν την αποδυνάμωση του οργανισμού και ως εκ τούτου και του ανοσοποιητικού συστήματος και καθιστούν τον οργανισμό περισσότερο ευάλωτο: 

- Υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη
- Ζάχαρη,
- Επεξεργασμένα προϊόντα,
- Κορεσμένα και τράνς λιπαρά οξέα,
- Αλάτι και αλατισμένα προϊόντα εμπορίου,
- Αλκοόλ,
- Προϊόντα που περιέχουν καφεϊνη (σοκολάτα, καφές, αναψυκτικά κ.α.),
- Αυξημένες ενεργειακές (θερμιδικές) προσλήψεις (ξέρεις οι μέρες που ξεφεύγεις με το φαγητό),
- Κάκές συνήθειες & τρόπος ζωής όπως καθιστική ζωή, στρές, διαταραγμένος ύπνος και κάπνισμα

Και μάντεψε... οι τροφές που κάνουν ακριβώς το αντίθετο - δηλαδή υψώνουν γερό τείχος απέναντι στις πιθανότητες να την "αρπάξεις" είναι εκείνες που αγαπούν το μεταβολισμό και τη γραμμή σου.

Μια γρήγορη λίστα τέτοιων τροφών είναι: 
- Φρούτα και λαχανικα,
- Προϊόντα πλούσια σε φυτικές ίνες (βλ. μήλος, βρώμη, προιϊόντα ολικής άλεσης)
- Ξηροί καρποί, σπόροι - δημητριακά
- Όσπρια

Αν όλα αυτά συνδυαστούν με μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα και επαρκή πρόσληψη υγρών/ενυδάτωση, τότε το ανοσοποιητικό σου σύστημα διατηρείται υγιές! 

Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νίκολη Θανοπούλου ετοίμασε ένα πρόγραμμα διατροφής για να προετοιμαστείς για τις... κρύες νύχτες του χειμώνα και να φροντίσεις να χάσεις τα κιλά που σε ταλαιπωρούν.

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
/
Αν θέλεις να κατεβάσεις το μενού στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Να καταναλώνεις τουλάχιστον 5-9 μικρομερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Έτσι ο οργανισμός λαμβάνει πληθώρα βιταμινών και κυρίως αντιοξειδωτικών που ενισχύουν την ανοσία σε ιούς και γρίπες. Οι σαλάτες σου πρέπει να αποτελούνται από λαχανικά με πράσινο, πορτοκαλί, κόκκινο, κίτρινο χρώμα για να είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.
- Συχνή κατανάλωση: Φρέσκα φρούτα: 3-5 μικρομερίδες/ημέρα
- Φρέσκα λαχανικά: 5-6 μικρομερίδες/ημέρα.
- Ποικιλία φρούτων και λαχανικών.

Να καταναλώνεις προϊόντα πλούσια σε προβιοτικά Τα προβιοτικά βελτιώνουν την άμυνα του οργανισμού και δρούν στο εσωτερικό του εντέρου με αποτελέσμα να μειώνουν την παραγωγή βλαβερών βατηρίων. Τα προβιοτικά βρίσκονται σε ενισχυμένα με προβιοτικά γιαούρτια, στο κεφίρ καθώς και σε φαρμακευτικά συμπληρώματα.

Να κάνεις καθημερινά άσκηση Η καθημερινή άσκηση διάρκειας τουλάχιστον μισής ώρας καθημερινά δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Να καταναλώνεις τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά και κυρίως σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C είναι η κύρια βιταμίνη τόνωσης και ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος. Βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στα εσπεριδοειδή, στις φράουλες, στα σταφύλια, γενικά στα περισσότερα πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα και λαχανικά, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών), στο λάχανο κ.α.

Έρευνες όμως αποδεικνύουν την ευεργετικότητα της μαγιάς (σε αρτοποιήματα και της μπύρας) και της βιταμίνης D3 στην άμυνα του οργανισμού κατά της εκάστοτε εποχιακής γρίπης. Η βιταμίνη D βρίσκεται στο σολομό, ρέγγες, σαρδέλα, τόνο φρέσκο ή κονσέρβα, γαρίδες, γλώσσα (ψάρι), σκουμπρί, στρείδια, αυγό και σε εμπλουτισμένα τρόφιμα.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook