Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.06.2014 | 22:50
Δημήτρης Γρηγοράκης

Δίαιτα κατά της κυτταρίτιδας! Το μενού του Δ.Γρηγοράκη που διώχνει τον εχθρό (και τα περιττά κιλά)

Δίαιτα κατά της κυτταρίτιδας! Το μενού του Δ.Γρηγοράκη που διώχνει τον εχθρό (και τα περιττά κιλά)
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Κι αν ακόμη δεν έχεις ανάγκη να χάσεις κιλά, φέτος το καλοκαίρι θέλεις να ξεμπερδεύεις μια και καλή με την κυτταρίτιδα. Στόχος λοιπόν του Κλινικού Διαιτολόγου Διατροφολόγου Δημήτρη Γρηγοράκη είναι αυτός ο γυναικείος -κυρίως- εχθρός. Ο διαιτολόγος μας εξηγεί τους μύθους και τις αλήθειες γύρω από το πρόβλημα, μας δίνει ένα πλήρες διαιτολόγιο και πολύτιμες συμβουλές για να μειώσουμε την όψη φλοιού πορτοκαλιού, αλλά και να αδυνατίσουμε.

Μύθοι και αλήθειες για την κυτταρίτδα...
"Πριν λάβεις αναποτελεσματικά μέτρα για να την εξαφανίσεις, γνώρισε τρεις από τους πιο διαδεδομένους αστικούς μύθους που κυκλοφορούν γύρω από το όνομά της":

ΜΥΘΟΣ Νο1: Κυτταρίτιδα εμφανίζουν μόνο οι γυναίκες με αυξημένο σωματικό βάρος

Το αυξημένο βάρος μπορεί να δράσει επιβαρυντικά, επιδεινώνοντας τα «σημάδια» της, η κυτταρίτιδα ωστόσο δεν κάνει σωματικές διακρίσεις! Σήμερα γνωρίζουμε ότι παρουσιάζεται, μετά την εφηβεία στις γυναίκες, ανεξάρτητα από το σωματικό τους βάρος. Ο ρόλος των γυναικείων ορμονών είναι πρωταρχικής σημασίας για την εμφάνισή της, ενώ η κληρονομικότητα, η φυλή, η ποιότητα του δέρματος, η κατανομή του υποδόριου λίπους, η συμπεριφορά του συνδετικού ιστού και η προδιάθεση του λεμφικού και του κυκλοφορικού συστήματος επίσης αποτελούν παράγοντες που ευθύνονται για την αντιαισθητική όψη «φλοιού πορτοκαλιού».

ΜΥΘΟΣ Νο2
: Υπάρχουν τρόφιμα που μπορούν να προκαλέσουν την εμφάνισή της

Οι παλιές εικασίες ότι ορισμένα τρόφιμα, ροφήματα ή συστατικά τους σχετίζονται με την κυτταρίτιδα δεν ευσταθούν. Οι ειδικοί, μάλιστα, συμφωνούν ότι δεν υπάρχει καμία μεμονωμένη συνήθεια -διατροφική ή του τρόπου ζωής γενικότερα- η οποία ευθύνεται εξολοκλήρου για την εμφάνιση κυτταρίτιδας. Επιπλέον, δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν ότι τρόφιμα όπως η ζάχαρη, ο καφές και τα αναψυκτικά, που έχουν κατηγορηθεί κατά καιρούς, μπορούν να οδηγήσουν στην εμφάνισή της.

ΜΥΘΟΣ Νο3: Υπάρχει τρόπος να απαλλαγούμε εντελώς από το πρόβλημα

Τα περισσότερα τεχνάσματα που χρησιμοποιούμε εναντίον της κυτταρίτιδας όπως οι κρέμες, τα μηχανήματα, οι διάφορες αισθητικές παρεμβάσεις και τα εξειδικευμένα διατροφικά σχήματα, δυστυχώς, δεν έχουν μόνιμη αποτελεσματικότητα. Ωστόσο, σίγουρα μπορείς να βελτιώσεις την όψη της ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή μαζί με συστηματική άσκηση και καθημερινή σωματική δραστηριότητα.


ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ

Ο Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης έχει ετοιμάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής ενάντια στην κυτταρίτιδα. “Το διαιτολόγιο στοχεύει στην αυξημένη πρόσληψη υγρών, προκειμένου να νικήσει την κατακράτηση που παρατηρείται στην κυτταρίτιδα και είναι ενισχυμένο στα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά, τα οποία αναχαιτίζουν την αποθήκευση λίπους και βελτιώνουν την υφή της επιδερμίδας”!

Για να δεις το μενού αναλυτικά κάνε “κλικ” πάνω στην κάρτα...



*Μαζί με κάθε μεσημεριανό να πίνετε πριν και μετά 1 ποτήρι πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες

Αν θέλεις να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή σου κάνε “κλικ” εδώ

Extra tips για να νικήσεις την κυτταρίτιδα
Ο Δημήτρης Γρηγοράκης έχει μερικές επιπλέον συμβουλές για να έχει η προσπάθειά σου καλύτερα αποτελέσματα. “Μπορεί να μην υπάρχει τρόπος να απαλλαγείτε εντελώς από την κυτταρίτιδα, είναι όμως εφικτό να απαλύνετε αισθητά την όψη της. Πώς;”

- Αύξησε τη σωματική σου δραστηριότητα, φροντίζοντας να συνδυάζεις τόσο την αερόβια άσκηση, όσο και ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

- Φρόντισε να ενυδατώνεις επαρκώς το σώμα σου πίνοντας τουλάχιστον 2 λίτρα υγρών την ημέρα. Θυμήσου ότι στην καθημερινή σου ενυδάτωση συνεισφέρει, όχι μόνο το πόσιμο νερό, αλλά και πολλά τρόφιμα (φρούτα, λαχανικά, γιαούρτι), καθώς και όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα όπως το γάλα, το τσάι, τα αναψυκτικά (light αν θέλετε μηδενικές θερμίδες), ο καφές και οι χυμοί.

- Υιοθέτησε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο, το οποίο δεν στερείται των αγαπημένων σου τροφίμων και ροφημάτων, στοχεύοντας στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους. Εξασφάλισε ότι η καθημερινή σας διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, φυτικές ίνες, δημητριακά ολικής άλεσης και όσπρια.

- Περιόρισε συνήθειες που μπορούν να εντείνουν το πρόβλημα όπως το στρες, το κάπνισμα και η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook