Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.11.2013 | 22:20

Αδύνατη ως τα Χριστούγεννα! Έχουμε την πρώτη εβδομάδα της Christmas Diet

Αδύνατη ως τα Χριστούγεννα! Έχουμε την πρώτη εβδομάδα της Christmas Diet
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
"Ξανα απ' την αρχή ο χρόνος γυρνά! Το έλκυθρο ηχεί τα αστέρια περνά! Ο Άη Βασίλης πάλι θα 'ρθει!" Έχεις κατεβάσει το δέντρο; Έχει βγάλει τα στολίδια; Μέσα στις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα σημείωσες πως θέλεις να χάσεις και κάποια κιλά για τις γιορτές! Έχουμε την Xmas Diet για τις τελευταίες δύο εβδομάδες πριν το λαμπερό ρεβεγιόν!

"Άλλοι θέλουμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας, για να δείχνουμε πιο κομψοί στα γιορτινά τραπέζια και άλλοι να χάσουμε μερικά κιλάκια, για να έχουμε το περιθώριο να γευτούμε με λιγότερες ενοχές τις λιχουδιές των εορτών" εξηγεί η Διαιτολόγος Διατροφολόγος Εύα Καφετζή!

ΜΗΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ
Ποιο λάθος όμως κάνεις; "Δέκα, είκοσι μέρες πριν τις γιορτές «μπαίνουμε σε δίαιτα», εφαρμόζοντας ανορθόδοξες δίαιτες για ταχεία απώλεια βάρους. Αυτές όμως οι δίαιτες εγκυμονούν πολλούς κινδύνους για την υγεία μας, το μεταβολισμό μας και κατά συνέπεια και για την εμφάνισή μας"! επισημαίνει η διαιτολόγος.

Γιατί να μην το κάνεις; Γιατί βάζεις σε κίνδυνο την υγεία και την καλή σου διάθεση...
- Απόφυγε την αφυδάτωση - Δίαιτες για γρήγορη απώλεια βάρους έχουν ως αποτέλεσμα να χάνονται από τον οργανισμό το νερό, η μυϊκή μάζα και πολύ λιγότερο το λίπος. Αν ο οργανισμός αφυδατωθεί, δεν μπορεί να διατελέσει σωστά όλες τις απαραίτητες λειτουργίες του και κατά συνέπεια, διακόπτει πολύ γρήγορα την απώλεια λίπους.

- Για να μην νιώσεις αδιαθεσία - Να θυμάστε επίσης ότι με την εφαρμογή ανορθόδοξων διαιτών παρατηρούνται πονοκέφαλοι, ατονία, έλλειψη συγκέντρωσης και προβλήματα του ανοσοποιητικού συστήματος λόγω μη επαρκούς πρόσληψης θρεπτικών συστατικών.

Για όλους τους παραπάνω λόγους μην μπαίνετε σε αυτή τη διαδικασία αλλά ξεκινήστε από τώρα μια ισορροπημένη διατροφή και μέχρι τις γιορτές θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα που θέλετε χωρίς όμως να θέσετε την υγεία σας σε κίνδυνο.

ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
Δες το μενού της πρώτης εβδομάδας που αν το ακολουθήσεις το αποτέλεσμα θα είναι πραγματικά εκπληκτικό. Plus - ακολούθησε τις συμβουλές της διαιτολόγου για την διατροφή σου. Αν τις εφαρμόσεις θα έχεις εντυπωσιακά αποτελέσματα χωρίς να πιεστείς ψυχολογικά και σωματικά.

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
/
Αν θέλεις να κατεβάσεις το πρόγραμμα διατροφής στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Η Διαιτολόγος Διατροφολόγος Εύα Καφετζή σου δίνει τις βασικές συμβουλές που σε συνδυασμό με την Xmas Diet θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα κιλά που θέλεις...

1. 6-8 ποτήρια νερό καθημερινά. Έχει αποδειχτεί πως η πρόσληψη ενός ποτηριού νερού πριν από κάθε γεύμα βοηθάει στην απώλεια βάρους.

2. Μην αφήνεις το στομάχι σου για περισσότερες από 3-4 ώρες άδειο. Εκτός από τα τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) να τρώς και 1-2 ενδιάμεσα γεύματα όπως φρούτα, γιαούρτι κτλ

3. Να μην ξεχνάς να τρώς 3-4 φρούτα ημερησίως. Τα φρούτα λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν χαρίζουν στο στομάχι το αίσθημα του κορεσμού με αποτέλεσμα να μην καταφεύγουμε σε απαγορευμένα σνακ.

4. Να μην παραλείπεις το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας που είναι το πρωινό. Μελέτες έχουν αποδείξει πως άτομα που δεν τρώνε το πρωί έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι.

5. Προτίμησε τα δημητριακά και τα ζυμαρικά να είναι ολικής αλέσεως.

6. Να μαγειρεύεις με ελαιόλαδο και να αποφεύγεις το τηγάνισμα.

7. Μην στερείσαι το γλυκό μια φορά την εβδομάδα.

8. Να τρώς γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά.

9. Να καταναλώνεις αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα ως σνακ 1 χούφτα ξηρούς καρπούς ανάλατους, οι οποίοι περιέχουν θρεπτικά συστατικά, καθώς και καλά λιπαρά. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως να μην υπερβάλλεις.

10. Να αυξήσεις την φυσική σου δραστηριότητα με απλά πράγματα, να ανεβοκατεβαίνεις τις σκάλες, να περιορίσεις τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο και να περπατήσεις ή να κάνεις ποδήλατο.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook