Πίσω στην κορυφή της σελίδας
13.03.2014 | 22:46
Γεωργία Καπώλη

ΔΙΑΙΤΑ: 2 menu (ένα νηστίσιμο κι ένα με γαλακτοκομικά) για να έχεις αδυνατίσει μέχρι το Πάσχα

ΔΙΑΙΤΑ: 2 menu (ένα νηστίσιμο κι ένα με γαλακτοκομικά) για να έχεις αδυνατίσει μέχρι το Πάσχα
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ένας μήνας και κάτι για το Πάσχα! Έχουμε λοιπόν για σένα το διαιτολόγιο που θα σε βοηθήσει να χάσεις τέσσερα κιλά υγιεινά, με ασφάλεια και για πάντα. Ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σε βάλει στον ίσιο δρόμο της διατροφής on time!

Plus: Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος μας έφτιαξε δύο μενού για να διαλέξεις το νηστίσιμο αν κρατάς τη νηστεία ή το εμπλουτισμένο με γαλακτοκομικά αν δεν θέλεις να συνεχίσεις.


Κάνε κλικ επάνω στο μενού για να δεις αναλυτικά τι περιλαμβάνει...
TO NHΣΤΙΣΙΜΟ ΜΕΝΟΥ
/
Αν θέλεις να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

Τα ωφέλη της νηστείας...
Τα οφέλη της νηστείας είναι πάρα πολλά, αφού η νηστεία μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων, ιδιαίτερα σε όσους υπερβαίνουν τις φυσιολογικές τιμές, ενώ είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, Ε και Α και φτωχή σε ζωικό λίπος.


Η μειωμένη κατανάλωση κορεσμένου λίπους (ζωικό-επιβλαβές) κατά τη νηστεία και η ταυτόχρονη κατανάλωση μονοακόρεστου (καλού) λίπους από το ελαιόλαδο, το ταχίνι και τους ξηρούς καρπούς συντελούν στη μείωση των καρδιαγγειακών παθήσεων, στην ομαλοποίηση της αρτηριακής πίεσης και στην πτώση του σακχάρου.


Το μεγαλύτερο ίσως πλεονέκτημα της νηστείας είναι η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, με αποτέλεσμα την αυξημένη πρόσληψη αδιάλυτων φυτικών ινών που ευθύνονται για την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και τη μείωση της συχνότητας εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου.

Κάνε "κλικ" πάνω στο μενού για να δεις τι περιλαμβάνει αναλυτικά...
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ
/
Αν θέλεις να κατεβάσεις το μενού στον υπολογιστή σου κάνε "κλικ" εδώ

Βάλε γαλακτοκομικά στη δίαιτά σου...
Αν πάλι είσαι από εκείνα τα κορίτσια που δεν αντέχουν τόσες μέρες σε πλήρη αποχή από κάποια τρόφιμα, τότε η παραπάνω διατροφή είναι η επιλογή σου. Φυσικά εξαιρούμε και εδώ τα λιπαρά και το κρέας, όμως η Κλινικός Διαιτολόγος προσθέτει μια ποικιλία γαλακτοκομικών που θα σε κάνουν πιο ευτυχισμένη στο δρόμο για το στόχο.


Μην ξεχνάς επίσης πως οι δίαιτες που περιλαμβάνουν γαλακτοκομικά έχει αποδειχθεί πως συμβάλλουν στο πιο αποτελεσματικό και γρήγορο αδυνάτισμα. Οι υψηλές σε ασβέστιο δίαιτες, μετριάζουν την συσσώρευση λίπους και επιταχύνουν την αποδόμησή του, κατά την εφαρμογή υποθερμιδικής διατροφής" επισημαίνει η Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου

LATEST NEWS

Τελευταία ενημέρωση: 17:55

Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook