Πίσω στην κορυφή της σελίδας
15.06.2012 | 01:35
Αθηνά Ρούντου

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ! Χάσε 4 κιλά, ενυδάτωσε τον οργανισμό σου και τόνωσε το δέρμα σου...

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ! Χάσε 4 κιλά, ενυδάτωσε τον οργανισμό σου και τόνωσε το δέρμα σου...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Έχεις διαβάσει αμέτρητες δίαιτες. Η συγκεκριμένη ίσως σε εκφράζει καλύτερα. Θα χάσεις 4 κιλά σε έναν μήνα και παράλληλα θα τονώσεις το δέρμα σου και θα ενυδατώσεις τον οργανισμό σου επαρκώς. Τι λες;

Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Αθηνά Ρούντου ετοίμασε για εσένα ένα πρόγραμμα διατροφής για τις καυτές ημέρες του Ιουνίου.


ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
/
Aν θέλεις να κατεβάσεις τη δίαιτα στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ


Επιπλέον, οι μυϊκές κράμπες που παρατηρούνται τις ιδιαίτερα θερμές μέρες του καλοκαιριού, επιβάλουν την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε κάλιο: ντομάτες, μπανάνες, πορτοκάλια, σταφίδες, σπανάκι, κόκκινες πιπεριές, βερίκοκα.

Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του καύσωνα καλό είναι να αποφεύγονται τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και λίπος (γλυκά, κόκκινα κρέατα, σάλτσες, τηγανιτά), μιας και αυξάνουν την παραγωγή θερμότητας κατά το μεταβολισμό τους.


Τέλος, για την ορθότερη αντιμετώπιση του καύσωνα δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τα παρακάτω:
-Πίνετε άφθονο νερό και χυμούς, κρύο τσάι, γάλα.
-Αποφύγετε τα αλκοολούχα ποτά, ιδίως κατά τη διάρκεια της ημέρας και κατά την παραμονή σας κάτω από τον ήλιο.
-Αποφύγετε τις βαριές σάλτσες και τα τηγανητά.
-Δώστε προτεραιότητα στα λαχανικά και στα φρούτα
-Προτιμήστε τα ψάρια και ειδικά αυτά με λίγα λιπαρά (γαλέος, τσιπούρα, φαγκρί, συναγρίδα) και το κρέας με χαμηλά λιπαρά (κοτόπουλο, γαλοπούλα) από το κόκκινο κρέας.
-Αποφεύγετε τα γλυκά, τα αναψυκτικά και γενικά τις μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.
-Τρώτε σχετικά αλατισμένα φαγητά, καθώς με τον ιδρώτα αφενός χάνονται σημαντικά ποσά νατρίου από τον οργανισμό τα οποία πρέπει να αναπληρωθούν, αφετέρου το αλάτι βοηθάει στην εξοικονόμηση υγρών από τον οργανισμό.
-Αποφύγετε τα πολύ καυτά ή ζεστά φαγητά.
-Προτιμήστε δροσιστικά επιδόρπια όπως γιαούρτι, ζελέ ή παγωτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λίπος.
-Αποφύγετε οποιαδήποτε είδους κίνηση μετά τα κύρια γεύματα της ημέρας (π.χ περπάτημα, δουλείες στο σπίτι, μπάνιο).
-Αποφύγετε να διατηρείτε εκτός ψυγείου τρόφιμα ευαίσθητα σε υψηλές θερμοκρασίες, όπως είναι το γάλα, το τυρί κ.α..
-Να μην εκτίθεστε στον ήλιο από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 4 το απόγευμα.
-Να αποφεύγετε την εξαντλητική σωματική εργασία και άσκηση.
-Να ακολουθείτε μικρά και συχνά γεύματα.
-Να μην κυκλοφορείτε χωρίς γυαλιά ηλίου, καπέλο και ανοιχτόχρωμα ρούχα.
-Να προσέχετε τις ιδιαίτερα ευπαθείς ομάδες όπως είναι οι ηλικιωμένοι, τα βρέφη και τα παιδιά και να παραμένουν σε δροσερούς χώρους.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook