Πίσω στην κορυφή της σελίδας
05.10.2012 | 13:35
Νίκος Κριαράς

DIY! Διάλεξε όποιο φαγητό σου αρέσει από το μενού και χάσε 4 κιλά σε ένα μήνα

DIY! Διάλεξε όποιο φαγητό σου αρέσει από το μενού και χάσε 4 κιλά σε ένα μήνα
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Δεν θα ήθελες η δίαιτα σου να είναι κάτι σαν... μενού εστιατορίου; Να ανοίγεις έναν κατάλογο και να επιλέγεις τι θα φας και όχι να τρως αναγκαστικά εκείνο που προβλέπεται την ημέρα που αναγράφεται στο διαιτολόγιο; Σου έχουμε τη λύση! Μια δίαιτα Do It Yourself που σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέγεις από λίστα το φαγητό που θέλεις και να χάνεις και εως 4 κιλά σε διάστημα ενός μήνα.

Ο Διαιτολόγος Διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς ετοίμασε τα προτεινόμενα γεύματα και σου δίνει τις βασικές συμβουλές για να ακολουθήσεις την πρώτη δίαιτα "Φτιάξ' την μόνη σου"! Εσύ δεν έχεις παρά να συνδυάσεις πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και ενδιάμεσα σνακ μέσα στην ημέρα! Και έτοιμη η δίαιτα...












ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η ΔΙΑΙΤΑ
Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου δίνει μερικές βαδικές οδηγίες για να είσαι σίγουρη πως το πρόγραμμα διατροφής θα πιάσει τόπο!

1. Απόκλεισε κάθε τι γλυκό πλούσιο σε λιπαρά, όπως για παράδειγμα ένα γλυκό με βάση το βούτυρο γάλακτος, διότι θα προκαλέσει ανισορροπία τόσο στην διατήρηση του σωματικού βάρους, όσο και στη ληγούρα σου.

2. Όπως είδες τα ενδιάμεσα γεύματα δεν είναι απλά και μόνο 1 φρούτο. Είναι κακό να αισθάνεσαι μονοτονία στη δίαιτα και το αποτέλεσμα είναι ο διαιτώμενος να μην τηρεί τη δίαιτα. Πάντως είναι προτιμότερο να μην ξεχάσει το δεκατιανό γεύμα, αν είναι να παραλείψεις ένα εκ των 2 αυτών ενδιάμεσων γευμάτων.

3. Αν πάρεις το μεσημεριανό γεύμα καθυστερημένα, τότε ένα ωραίο τέχνασμα είναι να μοιράσεις το δεκατιανό γεύμα. Για παράδειγμα, ένα φρούτο θα μπορούσε να κοπεί σε πολλά κομμάτια και να καταναλώνεται για περισσότερη ώρα.

4. Το απόγευμα σε πιάνει έντονη επιθυμία για κατανάλωση γλυκού; Καλό είναι να ξέρεις πως αν δεν είχες ξεπεράσει την προηγούμενη ημέρα, την ημερήσια κατανάλωση φρούτων ( 5 ), τότε μπορείς να καταναλώσεις μία μπάρα δημητριακών έως 30γρ.

5. Στα βασικά γεύματα, μεσημεριανό και βραδινό, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το διατροφικό πιάτο σου, θα πρέπει να περιλαμβάνει ποικιλία χρωμάτων. Έτσι εξασφαλίζεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αλλά και αισθάνεσαι πιο καλά με ένα πολύχρωμο πιάτο! 
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook