Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.02.2012 | 18:00
Νίκος Κριαράς

ΧΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 6 ΚΙΛΑ! Η δίαιτα που θα ενισχύσει τον μεταβολισμό σου...

ΧΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 6 ΚΙΛΑ! Η δίαιτα που θα ενισχύσει τον μεταβολισμό σου...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Θα ξέρεις ότι το αδυνάτισμα εξαρτάται από τον μεταβολισμό σου. Όσο καλύτερα "δουλεύει" τόσο περισσότερο και γρηγορότερα χάνεις βάρος. Τι είναι αυτό που θα τον κάνει να επιταχυνθεί; Αυτή η δίαιτα!

Κάθε φορά που σκέφτεσαι δίαιτα, μία λέξη έρχεται επίμονα στο μυαλό σου. Ο μεταβολισμός... Άραγε λειτουργεί σωστά στον οργανισμό σου; Τι είναι αυτό που θα τον κάνει να επιταχυνθεί για να καις περισσότερες θερμίδες; Βρες το πρόγραμμα διατροφής που θα ρυθμίσει τον τρόπο που καις θερμίδες και θα σε βοηθήσει να χάσεις μέχρι και 6 κιλά.

Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς έφτιαξε ένα διαιτολόγιο για να "σοκάρεις" τον οργανισμό σου και να του δώσεις το ερέθισμα να ξεκινήσει με τις καλύτερες προϋποθέσεις το αδυνάτισμα. Ακολούθησέ το για μία εβδομάδα. Στη συνέχεια φρόντισε να μείνεις πιστή σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που μαζί με ήπια γυμναστική θα κάνει θαύματα.

Κάνε κλικ επάνω στην κάρτα με το μενού για να δεις τι περιλαμβάνει

Αν θέλεις να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ
Θα τις βρεις σίγουρα και μέσα στο μενού. Είναι οι τροφές και τα πιάτα που θα σε στηρίξουν στην προσπάθειά σου να βοηθήσεις την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού. Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου εξηγεί τους λόγους:

1. Σούπες:  Μία ιδανική επιλογή για την κρύα περίοδο, είναι η επιλογή της σούπας διαφόρων γεύσεων. Θα μας εντάξει σιγά, αλλά σταθερά σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

Smart Tip: Nα παρασκευασθεί με ελάχιστο ελαιόλαδο και να γίνει πολτοποιημένη τύπου veloute ώστε να έλθει πιο σύντομα το αίσθημα του κορεσμού δίχως να επιβαρυνθούμε με κενές θερμίδες.

2. Γκρέπφρουτ:  Ναι, δεν είναι διατροφικός μύθος. Δεν υπάρχουν βέβαια μαγικές τροφές... Η συχνή κατανάλωση όμως του συγκεκριμένου φρούτου σε συνδυασμό με την αποφυγή κατανάλωσης κορεσμένων λιπαρών τροφίμων, έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το σωματικό βάρος.

3. Μπρόκολο: πλούσια πηγή σε βιταμίνη C και με ισχυρή αντιδιουρητική δράση. Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και ανακουφίζει τον οργανισμό από τις τυχόν κατακρατήσεις.

4. Προιόντα βρώμης:
Πλούσια πηγή φυτικών ίνων, όπου εμφανίζουν το αίσθημα του κορεσμού ταχέως, όπως επίσης  περιέχουν πλήθος σημαντικών θρεπτικών συστατικών, όπου εξασφαλίζουν την υπερ-δραστηριότητα του βασικού μεταβολισμού.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook