TLife | The female side of life

01.05.2014 | 23:11
Νίκος Κριαράς

ΔΙΑΙΤΑ: Χάσε 3 κιλά και 2 πόντους από τη μέση σε 20 μέρες

Η μέρα μεγαλώνει, ο ήλιος γίνεται όλο και πιο δελεαστικός και εσύ στο γραφείο ονειρεύεσαι το καλοκαίρι! Δεν είναι κρίμα να γίνεται το όνειρο εφιάλτης, μόνο και μόνο επειδή θέλεις να χάσεις μερικά κιλά; Έχουμε τη δίαιτα που θα σε βοηθήσει να χάσεις λίπος, να μειώσεις τους πόντους στη μέση και τελικά να φορέσεις το μαγιό σου χωρίς τύψεις και ενοχές.

Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς ετοίμασε για εσένα ένα μενού διατροφής που θα σε οδηγήσει στο καλοκαίρι τρία κιλά πιο αδύνατη σε 20 μόνο μέρες.

Κάνε “κλικ” επάνω στην κάρτα για να δεις το μενού αναλυτικά...
/
Αν θέλεις να κατεβάσεις το μενού στον υπολογιστή σου κάνε “κλικ” εδώ


Μερικά ακόμη diet tips από το διαιτολόγο
Ο διαιτολόγος όμως φρόντισε να σου δώσει κάποιες έξτρα συμβουλές για να έχει η δίαιτα εγγυημένη επιτυχία.

- Τροφοδότησε τον οργανισμό σου με τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά. Πώς; Απλά φρόντισε να έχεις στο μενού φρούτα και λαχανικά, όπως πορτοκάλι, κουνουπίδι, ντομάτα και σπανάκι. Είναι τροφές που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που δεν αφήνουν το μεταβολισμό σου να λειτουργήσει σωστά.

- Το ελαιόλαδο κάνει καλό. Αρκεί να το χρησιμοποιείς στα φαγητά σου με μέτρο. Το λάδι και οι ξηροί καρποί χαρίζουν στο σώμα απαραίτητη βιταμίνη Ε, πολύτιμη για τη σωστή λειτουργία του.

- Μην ξεχνάς τα καλά λιπαρά οξέα. Λιπαρά ψάρια όπως ο τόνος ή ο σολομός και διάφορα φρούτα και λαχανικά θα σου προσφέρουν τα γνωστά πλέον Ω3 και Ω6 λιπαρά που έχει ανάγκη το σώμα σου για να είναι όμορφο και υγιές.

- Αύξησε τις φυτικές ίνες στις τροφές σου. Αυτές θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις την αποθήκευση πλεονάζοντος λίπους κατά τη διαδικασία της πέψης των τροφών. Περισσότερα φρούτα και λαχανικά και τρόφιμα ολικής άλεσης όπως δημητριακά, ζυμαρικά και ψωμί θα κάνουν τη διαφορά.
Βαθμολόγησε το

Πείτε μας...

Ρωτήστε μας, διορθώστε μας, εκμυστηρευτείτε μας, σχολιάστε μας. Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της παρέας που
λέγεται ΤL!fe...