TLife | The female side of life

19.05.2014 | 19:55

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ! Συμβουλές για να τρέφεσαι σωστά όσο βρίσκεσαι στη δουλειά

Προσπαθείς να κάνεις σωστή διατροφή και ποτέ δεν τα καταφέρνεις! Μήπως για όλα ευθύνονται τα ωράρια της δουλειά σου; Υπάρχει τρόπος να “φιξάρεις” το πρόγραμμα διατροφής σου σωστά, ώστε να μην στέκεται σε αυτό εμπόδιο η δουλειά σου.

Ξεκίνα πάντα με ένα καλό πρωινό
Μήπως δεν προγραμματίζεις καλά το πρόγραμμά σου ώστε να πάρεις ένα καλό πρωινό; Κάθε φορά που το αμελείς, αυξάνεις τις πιθανότητες να καταναλώσεις περισσότερο κορεσμένο λίπος και συνεπώς πολλές θερμίδες μέσα στην υπόλοιπη μέρα.

Τι να κάνεις: Άρχισε τη μέρα σου με ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, λίγο ψωμί ολικής άλεσης με ένα, δύο τρίγωνα La Vache Qui Rit® Light ή μαργαρίνη με μέλι. Μπορείς ακόμη να επιλέξεις γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με μέλι και ξηρούς καρπούς.

Πάρε πάντα στο γραφείο κάτι ελαφρύ
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις μια γυναίκα είναι να φεύγει για τη δουλειά χωρίς ένα σνακ ή ταπεράκι με κάτι ελαφρύ. Είναι αδύνατο να μείνεις νηστική τόσες ώρες και ακόμη κι αν τα καταφέρεις είναι σίγουρο πως επιστρέφοντας σπίτι θα φας περισσότερο απ\' όσο πρέπει. Ένα γεύμα ικανό να σου δώσει ενέργεια και να σε εφοδιάσει με τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της δουλειάς.

Οι επιλογές σου:

- Ένα τοστ με La Vache Qui Rit® Light
- Ένα κομμάτι σπιτική σπανακόπιτα
- Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με σταφίδες και αμύγδαλα
- Απόλαυσε το σνακ του γραφείου σου με ηρεμία

Είναι λογικό όταν πρέπει να φας κάτι και να συνεχίσεις τη δουλειά να είσαι αγχωμένη. Προσπάθησε όμως να βρεις 10-15 λεπτά και να δοκιμάσεις το σνακ που ετοίμασες με ψυχική ηρεμία. Καλό θα ήταν να αποφύγεις να μιλάς για τη δουλειά όσο τρως και να μην γευματίζεις στο γραφείο σου, αλλά μακριά από αυτό. Έτσι βοηθάς τη διαδικασία της πέψης και νιώθεις χορτάτη.

Προγραμμάτισε το κύριο γεύμα σου νωρίς το απόγευμα
Αν έχεις ακολουθήσει όλα όσα είπαμε κατά γράμμα, μπορείς να πάρεις ένα πλήρες γεύμα την ώρα που θα επιστρέψεις στο σπίτι, νωρίς το απόγευμα. Ένα γεύμα που να περιλαμβάνει τόσο υδατάνθρακες (ρύζί, πατάτες ή μακαρόνια), πρωτεΐνη (άπαχο κρέας ή κοτόπουλο, μανιτάρια) και φυτικές ίνες (μια πλούσια σαλάτα πράσινων λαχανικών).

Μην αποφύγεις το βραδινό...
Δεν είναι λύση να μην φας τίποτα το βράδυ. Προσπάθησε όμως να πάρεις το δείπνο σου νωρίς, τουλάχιστον τρεις ώρες πριν κοιμηθείς. Ένα βραδινό γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ ή ένα σνακ, όπως ένα φρούτο ή μία φρυγανιά με La Vache Qui Rit® Light.
Βαθμολόγησε το

Πείτε μας...

Ρωτήστε μας, διορθώστε μας, εκμυστηρευτείτε μας, σχολιάστε μας. Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της παρέας που
λέγεται ΤL!fe...