TLife | The female side of life

12.09.2013 | 22:50
Νίκος Κριαράς

Smart Tips για να ελέγξεις την όρεξή σου!

Αισθάνεσαι κι εσύ την όρεξή σου να παίρνει τον έλεγχο των πράξεών σου; Τα βήματά σου να σε οδηγούν παρά τη θέλησή σου στο ψυγείο για κάτι “απαγορευμένο”, σε ώρες που θα έπρεπε απλά να κοιμάσαι; Έχουμε τις οδηγίες για να τιθασεύσεις την όρεξή σου και έτσι να χάσεις κιλά.

Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου δίνει έξυπνες συμβουλές για να κρατάς εσύ τον έλεγχο της όρεξής σου και έτσι να τρως σωστά!

1. Ετοίμασε έξυπνα σνακ
Φρούτα, λαχανικά και το αγαπημένο σου τρίγωνο τυρί La Vache Qui Rit®Light και οι εναλλακτικές σου γίνονται απολαυστικά αμέτρητες! Καταναλώνοντας κατά τη διάρκεια της ημέρας υγιεινά σνακ, θα μπορέσεις να προσφέρεις στον οργανισμό σου καλύτερο έλεγχο της όρεξης και κατ\' επέκταση ορθότερο έλεγχο του σωματικού βάρους.

Πάρε περισσότερες ιδέες για έξυπνα σνακ με La Vache Qui Rit®Light που μπορείς να πάρεις μαζί σου στην παραλία με ένα κλικ εδώ


2. Εφάρμοσε το θαύμα της πρωτεΐνης
Κατανάλωσε ελαφρώς μεγαλύτερες μερίδες άπαχης πρωτεΐνης, όπως άπαχο κρέας, ψάρια, οστρακοειδή, αυγά και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το αγαπημένο σου τρίγωνο τυρί. Το όφελος; Το αίσθημα του κορεσμού θα έρθει πολύ πιο γρήγορα και θα γίνει σωστά η διαδικασία μεταβολισμού των υδατανθράκων, που σημαίνει πως δεν αποθηκεύεις λίπος!


3.Απόλαυσε το φαγητό με παρέα

Μην παίρνεις τα κυρίως γεύματα μόνη σου. Αλλά ακόμη και με συντροφιά, φρόντισε να μην στρώνεις τραπέζι μπροστά στην τηλεόραση. Μια συζήτηση κατά τη διάρκεια του γεύματος δεν θα σας φέρει απλά πιο κοντά... σε βοηθά να τρως μικρότερες ποσότητες και με τη συνεχή συζήτηση, καταναλώνεις παράλληλα αποδεκτή ποσότητα οξυγόνου που δημιουργεί ένα αίσθημα πληρότητας - "φουσκώματος".


4. Διάλεξε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες

Οι πλούσιες σε φυτικές ίνες τροφές είναι πιο πλήρεις. Επίλεξε ψωμί ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι και μαύρα ζυμαρικά, αντί για λευκά. Με τον συνδυασμό της πρωτεΐνης θα αποκομίσεις τεράστια οφέλη ως προς τον έλεγχο του βάρους.


5.Επίλεξε τρόφιμα που απαιτούν χρόνο και προσπάθεια...
Όσο πιο πολύ σε παιδεύει το φαγητό σου, τόσο λιγότερο παχαίνει! Για παράδειγμα το ψάρι με κόκαλα, δεν μπορει να φαγωθεί βιαστικά, και θα σε αναγκάσει να τρως πιο αργά! Έτσι θα σε βοηθήσει να αισθάνεσαι χορτάτη γρηγορότερα.


6.Βάλε στο τραπέζι περισσότερα φρούτα και λαχανικά
Είναι δροσερά, είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες και λατρεύουν το μεταβολισμό. Ιδιαίτερα η
υψηλή περιεκτικότητα τους σε νερό θα βοηθήσει στην κάλυψη σε ενυδάτωση.


7.Πιες νερό πριν καθήσεις για φαγητό

Η κατανάλωση τουλάχιστον 2 ποτηριών με νερό, ένα τέταρτο πριν τη λήψη του κυρίως γεύματος, θα εμφανίσει την ψευδή αίσθηση ότι είσαι χορτάτη κι έτσι θα φας με σύνεση!


8.Μη βιαστείς να σηκωθείς από το τραπέζι

Μάσησε τα τρόφιμα επιμελώς και εστίασε την προσοχή σου σε αυτό που τρως! Όλα αυτά βοηθούν να επιβραδυνθεί ο ρυθμός με τον οποίο τρώς, με αποτέλεσμα να μην το παρακάνεις!
Βαθμολόγησε το

Πείτε μας...

Ρωτήστε μας, διορθώστε μας, εκμυστηρευτείτε μας, σχολιάστε μας. Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της παρέας που
λέγεται ΤL!fe...