TLife | The female side of life

20.06.2014 | 22:01

Επιλέγω light ! Γιατί δεν αδυνατίζω; Tips για να επιλέξεις τα σωστά ελαφριά προϊόντα...

Δεν υπάρχει πια προϊόν που να μην κυκλοφορεί και σε ελαφριά εκδοχή. Από γιαουρτάκια και γαλακτοκομικά, μέχρι αναψυκτικά και παγωτά. Και η αλήθεια είναι πως σου φαίνεται πρακτικό να επιλέγεις την Light εκδοχή των αγαπημένων σου προϊόντων, για να μην τρέμεις πως θα πάρεις κιλά. Τι συμβαίνει όμως και δεν τα καταφέρνεις; Γιατί ακόμη και με τις διορθωτικές σου αυτές κινήσεις δεν βλέπεις αποτέλεσμα στη ζυγαριά;

- Επιλέγεις light, όμως τρως περισσότερο! Έρευνες έχουν δείξει πως άτομα που καταναλώνουν τέτοια ελαφριά τρόφιμα, αυξάνουν την ποσότητα και έτσι καταλήγουν να παίρνουν τις ίδιες ή και περισσότερες θερμίδες, σε σύγκριση με μια διατροφή με απλά προϊόντα!

Τι να κάνεις: Διάλεξε το αγαπημένο σου τυράκι La Vache Qui Rit® Light για το πρωινό ή το δεκατιανό σου σνακ. Έχει μόλις 25 θερμίδες και εξίσου υπέροχη γεύση. Μην ξεγελαστείς όμως από το light τριγωνο τυρί και αυξήσεις την ποσότητα σε αλλαντικά ή ψωμί. Να καταναλώνεις ίσες και όχι μεγαλύτερες ποσότητες από ότι τα αντίστοιχα πλήρους περιεκτικότητας

- Επιλέγεις ένα προϊόν light, ανάμεσα σε δεκάδες με χιλιάδες λιπαρά!
Είναι η πιο κλασική εικόνα σε εξόδους σε σουβλατζίδικα ή πιτσαρίες. Παραγγέλνεις το πιο παχυντικό και ανθυγιεινό junk food και το συνοδεύεις από ένα αναψυκτικό χωρίς θερμίδες. Αντίστοιχα το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με το αγαπημένο σου σάντουιτς. Το γεγονός πως πρόσθεσες την αγαπημένη σου μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά, δεν σημαίνει πως μπορείς να προσθέσεις περισσότερο τυρί ή ψωμί!

Τι να κάνεις
: Σχεδίασε ένα πλήρες πρόγραμμα διατροφής, από το οποίο να λείπουν οι υπερβολές. Κανείς δεν είπε να αποφύγεις το σουβλάκι. Όμως αντί για γύρο, προτίμησε καλαμάκι και μάλιστα κοτόπουλο. Δεν σου απαγορεύει κάποιος να ετοιμάσεις ένα νόστιμο σάντουιτς. Φρόντισε όμως το ζαμπόν να αντικατασταθεί με βραστή γαλοπούλα και το τυρί με αντίστοιχο χαμηλό σε λιπατά.

- Δεν διαβάζεις τις ετικέτες των τροφίμων! Έχει διαφορά ένα αλκοολούχο ποτό με λίγες θερμίδες, από ένα θρεπτικό μπολ με γάλα 2%. Το πρώτο σου προσφέρει κενές θερμίδες, δηλαδή απλά και μόνο επιβαρύνεις τον οργανισμό, χωρίς να ισορροπείς τις θερμίδες με θρεπτικά συστατικά.

Τι να κάνεις: Διάβασε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων. Δεν αρκεί να αναγράφεται πως είναι Light, ούτε ότι έχουν λίγες θερμίδες. Θα πρέπει τα ελαφριά τρόφιμά σου να είναι χαμηλά τόσο σε λιπαρά, όσο και σε ζάχαρη.

- Γυρνάς την πλάτη στα φυσικά μη-επεξεργασμένα προϊόντα! Τα light προϊόντα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να μειώσεις τις θερμίδες στο καθημερινό σου διαιτολόγιο. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να απαρνηθείς τα φρέσκα μη επεξεργασμένα φρούτα και λαχανικά που προσφέρουν πολύτιμα συστατικά, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Τι να κάνεις: Συνδύασε τα ελαφριά τρόφιμα, χαμηλά σε θερμίδες και λιπαρά με τουλάχιστον 5 μερίδες φρέσκων φρούτων και λαχανικών την ημέρα. \'Ετσι και μειώνεις τις θερμίδες και παίρνεις πολύτιμα συστατικά από όλες τις ομάδες τροφίμων.
Βαθμολόγησε το

Πείτε μας...

Ρωτήστε μας, διορθώστε μας, εκμυστηρευτείτε μας, σχολιάστε μας. Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της παρέας που
λέγεται ΤL!fe...