Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.01.2012 | 08:00
Νάνσυ Νικολαΐδου

"Η ζωή της άλλης"... Πως μεταφράζεται η επιτυχία της σε αριθμούς !

Η ζωή της άλλης... Πως μεταφράζεται η επιτυχία της σε αριθμούς !
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Γράφει η
Νάνσυ Νικολαΐδου

Στην τηλεοπτική ιστορία πέρασε μετά από τρία ολόκληρα χρόνια η καθημερινή σειρά του Mega , "Η ζωή της άλλης", βάζοντας έτσι ένα τέλος στο θεαματικό γκραν-πρι τηλεθέασης που κατάφερε να σημειώσει για τετρακόσια ολόκληρα επεισόδια.

Η καθημερινή σειρά φαινόμενο του Μεγάλου Καναλιού απογειώθηκε στους πίνακες τηλεθέασης από την πρώτη στιγμή της προβολής της, ενώ αποδείχθηκε αήττητος αντίπαλος για όποιον κι αν προσπάθησε να κοντραστεί μαζί της. Ηταν ,λοιπόν, κάτι παραπάνω από αναμενόμενο, πως το φινάλε της δεν θα τίναζε απλώς την μπάνκα της τηλεθέασης στον αέρα, αλλά θα σημείωνε... ιστορικές επιδόσεις όσο αφορά στην τηλεθέαση.

Εχει ,λοιπόν, ενδιαφέρον να δούμε σύμφωνα με το δελτίο τύπου του καναλιού, το πως μεταφράζεται όλη αυτή η τρελή επιτυχία της "Ζωής" σε αριθμούς συνολικά, τώρα που έπεσε η αυλαία...

"...Πιο συγκεκριμένα, ο μέσος όρος του πολυσυζητημένου φινάλε, ανήλθε σε 65,2%, το κοινό 15-44 σε 62,5% ενώ και στα επιμέρους ηλιακά κοινά τα ποσοστά ήταν εντυπωσιακά: οι Γυναίκες 15-24 σε 86,2%, οι Άνδρες 15-24 παρακολούθησαν το τέλος σε ποσοστό 63,6% ενώ οι Γυναίκες 25-44 ανήλθαν σε 63%. Οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν το τέλος της σειράς ανήλθαν σε 3.080.000 ενώ έστω για ένα λεπτό τη σειρά παρακολούθησαν 3.773.000 τηλεθεατές.

Τη σειρά παρακολούθησε φανατικά μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού μια και οι τηλεθεάσεις ήταν υψηλές καθ’ όλη τη διάρκεια μετάδοσης της. Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος των τριών σεζόν μετάδοσης ανήλθε σε 47,3% με τις Γυναίκες 15-24 να σημειώνουν ποσοστό 57,7% και τις Γυναίκες 25-44 να ανέρχονται σε 44,7%. Καθ’ όλη τη διάρκεια μετάδοσής της, τη σειρά παρακολούθησαν περίπου 1.871.000 τηλεθεατές ενώ έστω και ένα λεπτό την παρακολούθησαν περίπου 2.611.000 άτομα..."


 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook