Πίσω στην κορυφή της σελίδας
27.09.2013 | 14:30
Νάνσυ Νικολαΐδου

Ελ. Μενεγάκη: Αλήθεια, ποιοι εμπνεύστηκαν την φετινή, διαφημιστική της καμπάνια;

Ελ. Μενεγάκη: Αλήθεια, ποιοι εμπνεύστηκαν την φετινή, διαφημιστική της καμπάνια;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Γράφει η
Νάνσυ Νικολαΐδου

Οπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έτσι και φέτος όλα τα τηλεοπτικά πρόσωπα της πρώτης γραμμής φρόντισαν μέσα από έξυπνες διαφημιστικές καμπάνιες να μας θυμίσουν πως επιστρέφουν δριμύτεροι στους δέκτες μας και να μας κλείσουν για ακόμα μία σεζόν πονηρά το μάτι.

Ετσι, και η Ελένη Μενεγάκη φρόντισε ενόψει της πρεμιέρας της "Ελένης" της να γυρίσει και νέο τρέιλερ, αλλά και να κάνει και επίσημη φωτογράφηση με την οποία συνοδεύτηκαν όλα τα επίσημα δελτία Τύπου της εκπομπής, προκειμένου να δημοσιευτούν οι brand-new φωτό της Ελένης...

Και αλήθεια θα ήθελα να ήξερα ποιος εμπνεύστηκε εκεί στον Alpha την φετινή, διαφημιστική καμπάνια της Ελένης... Ποιος είχε την φαεινή ιδέα, γιατί για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς και το τρέιλερ της Ελένης ήταν όχι μόνο ανέμπνευστο, αλλά και εντελώς άστοχο, αλλά και η φωτογράφησή της. Και αυτό γιατί; Γιατί πολύ απλά δεν μας παρουσιάστηκε το αληθινό πρόσωπο της γνωστής παρουσιάστριας.  Δεν μας παρουσιάστηκε ότι ακριβώς μας δένει με εκείνη, αλλά πράγματα εντελώς άστοχα...



Ας ξεκινήσω από το τρέιλερ... Είδαμε την Ελένη να εμφανίζεται στους δέκτες μας ανάμεσα σε δεκάδες γυναίκες της διπλανής μας πόρτας. Επαναλαμβάνω, αλήθεια πιστεύει κανείς πως η Ελένη είναι η γυναίκα της διπλανής μας πόρτας; Αλήθεια πιστεύει κανείς πως η Ελένη είναι μία από εμάς;

Ολα αυτά μπορεί να ίσχυαν στην αρχή της καριέρας της. Τώρα; Τώρα η δημόσια εικόνα της Ελένης μόνο αυτό δεν μας "λέει". Η Ελένη δεν είναι πια το αθώο, αφελές κορίτσι της διπλανής μας πόρτας και για να ακριβολογώ, δεν ξέρω κι αν ποτέ τελικά υπήρξε... Η Ελένη πλέον είναι η Ελένη με τα χρυσά συμβόλαια, η Ελένη με την αμύθητη περιουσία, η Ελένη που κάνει XL καλοκαιρινές διακοπές την ώρα που όλες οι γυναίκες αυτού του τόπου βράζουν στο ζουμί της καθημερινότητάς τους και των προβλημάτων τους, η Ελένη που οργώνει το Αιγαίο με το πανάκριβο σκάφος του προέδρου του Alpha Δημήτρη Κοντομηνά, η Ελένη που ότι κι αν λαχταρίσει σε αυτή την ζωή μπορεί να το έχει... Η Ελένη που δεν ξέρει τι πάει να πει κρίση, πρόβλημα, αδιέξοδο, αγανάκτηση, απογοήτευση, απελπισία...

Η Ελένη ζει κανονικά στο ροζ συννεφάκι της και πολύ καλά κάνει... Η ζωή ήταν μαζί της κάτι παραπάνω απο γενναιόδωρη και στο αστέρι της ήταν κάτι παραπάνω από λαμπερό...



Ομως, όχι εκεί στον Alpha δεν μπορεί κανείς να βασίζει την διαφημιστική καμπάνια της Ελένης σε όλα αυτά που δεν είναι... Η διαφημιστική καμπάνια της Ελένης θα έπρεπε να βασιστεί στην πολύχρονη σχέση που έχει χτίσει με τον κόσμο, στο χαμόγελό της, στο χιούμορ της, στον αυθορμητισμό της, γιατί την Ελένη γι ΄αυτούς ακριβώς τους λόγους την αγαπά ο τηλεθεατής και όχι γιατί ταυτίζεται μαζί της σε οποιοδήποτε άλλο επίπεδο.

Και σαν  να μην μας έφτανε το ατυχέστατο τρέιλερ της εκπομπής, έρχεται και η επίσημη φωτογράφηση... Θεά, δεν λέω, κουκλάρα, όμως, συγνώμη έχουν ξεχάσει και οι του Alpha αλλά και η Ελένη σε ποιο κοινό απευθύνεται και ποια είναι η εκπομπή της;

Προς τι οι άκρως sexy πόζες μπροστά στον φακό; Δεν τις έφταναν όλο το καλοκαίρι οι αντίστοιχες πόζες που ανέβασε στα social media; Γιατί να δεχτεί να φωτογραφηθεί με λευκό μισοανοιγμένο πουκάμισο, ύφος νωχελικό και με μάτια κλειστά;

Συγνώμη απευθύνεται σε γυναικείο κοινό ή στο κοινό του Penthouse και δεν το έχω καταλάβει; Παρουσιάζει καθημερινό, ψυχαγωγικό μαγκαζίνο ποικίλης ύλης ή μεταμεσονύχτιο talk-show; Γι ΄αυτό σας λέω εκεί στον Alpha όταν ο Θεός έβρεχε... έμπνευση, εκείνοι κρατούσαν ομπρέλα!!!





Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook