“Nomads”: Τι κι αν δεν έχει τρελάνει τα μηχανάκια της Nielsen; Έχει πουληθεί… “μαύρο χαβιάρι” στους διαφημιστές!

“Nomads”… Ναι, ήρθε και δεν μας καθήλωσε… Ήρθε και δεν μας πόρωσε… ‘Ηρθε και δεν μας έκανε να μιλάμε γι ΄αυτό από το πρωί μέχρι το βράδυ… Ήρθε και δεν εξελίχθηκε σε τηλεοπτικό τυφώνα, μιας και αποδεδειγμένα, δεν τα κατάφερε να κατατροπώσει τον ανταγωνισμό.

Το “Nomads” ήρθε με φόρα από τις Φιλιππίνες, αλλά στην πορεία η φόρα αυτή άρχισε να… κόβεται κι αυτό φυσικά αποτυπώνεται καθημερινά στους πίνακες τηλεθέασης. Το υπερ-ριάλιτι του ΑΝΤ1 δεν σημειώνει τιτάνιες επιδόσεις στους πίνακες τηλεθέασης, όπως αρχικά ευελπιστούσαν οι Αντεννικοί.

Σαφώς και διαγράφει μία ικανοποιητική, ικανοποιητικότατη πορεία, όμως, όχι δεν έχει τινάξει την μπάνκα της τηλεθέασης στον αέρα κι αυτό είναι κάτι το οποίο φυσικά δεν έχει περάσει ασχολίαστο.

Έτσι, κάποιοι έχουν σπεύσει να μιλήσουν για “ήττα” του ΑΝΤ1 και για λανθασμένη τηλεοπτική εκτίμηση και κίνηση του γενικού διευθυντή προγράμματος, επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ομίλου, Γιάννη Λάτσιου.

Όμως, είναι βαθιά νυχτωμένοι. Είναι βαθιά νυχτωμένοι, γιατί αν δεν σταθούμε μόνο στο… φαίνεσθαι μίας τηλεοπτικής κατάστασης και μπούμε στην ουσία, το “Nomads” μόνο ήττα δεν ήταν για τον ΑΝΤ1 και εννοείται πως σε καμία περίπτωση δεν ήταν και λανθασμένη εκτίμηση του Γιάννη Λάτσιου.

Και γιατί σου το λέω αυτό λατρεμένη; Γιατί πολλές φορές στην τηλεόραση, πέρα από τις τηλεθεάσεις και τις επιδόσεις των εκπομπών στους πίνακες τηλεθέασης, υπάρχουν και κάποια άλλα πράγματα που είναι μείζονος σημασίας.

Φυσικά, και οι τηλεθεάσεις καθορίζουν την ροή και το ύψος των διαφημιστικών πακέτων που μπορεί να πάρει ένα κανάλι, φυσικά και η διαφημιστική πίτα κόβεται και μοιράζεται ανάλογα με τις επιδόσεις των προγραμμάτων στους πίνακες τηλεθέασης, όμως, αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις.

Δεν ισχύει στις περιπτώσεις εκείνες που τα κανάλια ετοιμάζονται να βγάλουν στον αέρα τόσο μεγάλες παραγωγές, ή μάλλον για να ακριβολογώ υπερπαραγωγές. Γιατί; Γιατί έχουν φροντίσει να πουλήσουν το πρότζεκτ τους στην διαφημιστική αγορά, πριν καν βγει στον αέρα και πριν καν αρχίσει το… ράλι στους πίνακες τηλεθέασης.

Έτσι, σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες που έφτασαν μέχρι τις κεραίες μου, μπορεί το κόστος του “Nomads” να αγγίζει περίπου τα 6.000.000 ευρώ, όμως, αυτά τα χρήματα ο ΑΝΤ1 τα έχει πάρει ,ήδη, πίσω. Και μάλιστα; Στην… πολλαπλάσια έκδοσή τους.

Όπως μου μετέφεραν στελέχη του καναλιού που είναι σε θέση να γνωρίζουν, το κανάλι του Αμαρουσίου υπολογίζει μέχρι την ανατολή του νέου χρόνου, να έχει εισπράξει από διαφημιστικά έσοδα από το “Nomads”, το αστρονομικό ποσό των 20.000.000 ευρώ!

Βλέπετε, η διαφημιστική αγορά εννοείται πως έσπευσε να επενδύσει στο “Nomads”, χαρίζοντας στον ΑΝΤ1 πολύτιμα διαφημιστικά πακέτα. Η διαφημιστική αγορά επένδυσε στο συγκεκριμένο φορμάτ προκαταβολικά κι έτσι σε ένα βάθος μέχρι και έξι μηνών το κανάλι θα έχει βάλει στο ταμείο του 20.000.000 ευρώ!

Οπότε, για ποιά ακριβώς “ήττα” μιλάμε και γιατί να έχουν… καημό στον ΑΝΤ1 που δεν σαρώνει; Αν ξεπεράσει κανείς το θέμα του τηλεοπτικού γοήτρου που πάντα ένα κανάλι α΄τηλεοπτικής κατηγορίας θέλει να κυριαρχεί στους πίνακες τηλεθέασης και να ορίζει εκείνο με το πρόγραμμά του το πως ακριβώς θα διαμορφωθεί κάθε χρόνο ο τηλεοπτικός ορίζοντας, πραγματικά στον ΑΝΤ1 πρέπει να κάνουν πάρτι!

Το “Nomads” ήρθε στο νέο τους πρόγραμμα και τους χάρισε πολύτιμα διαφημιστικά πακέτα… Οι Αντεννικοί τόλμησαν να ανεβάσουν τον τηλεοπτικό πήχη ψηλά (από πλευράς κόστους και παραγωγής…) και τελικά αποδείχθηκε για ακόμα μία φορά, πως “ο τολμών νικά”! Ακόμα κι όταν με την κίνησή του αυτή, δεν έχει γίνει “talk of the town”…

Read More

And More