Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.11.2016 | 21:15
Νάνσυ Νικολαΐδου

Οι τηλεθεατές γυρίζουν φέτος την πλάτη στη... μπούρδα και στη μπούκλα! Πόσο ακόμα να αντέξουμε την ανοησία του ντεκαπάζ;

Οι τηλεθεατές γυρίζουν φέτος την πλάτη στη... μπούρδα και στη μπούκλα! Πόσο ακόμα να αντέξουμε την ανοησία του ντεκαπάζ;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Γράφει η
Νάνσυ Νικολαΐδου

Ίσως τελικά να έφτασε όχι το… τέλος του κόσμου, αλλά το τέλος της… ανουσιότητας! Το τέλος της τηλεοπτικής ανουσιότητας. Ίσως να έφτασε η στιγμή να ζήσουμε την απομυθοποίηση της… μπούρδας και της… μπούκλας!         Βλέπετε, τα χρόνια της τηλεοπτικής αθωότητας, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί!  

Τα αθώα, ανέμελα, ανυποψίαστα τηλεοπτικά χρόνια που ζούσαμε μέχρι και πριν από περίπου πέντε χρόνια, έχουν χαθεί στη λήθη της τηλεοπτικής κρίσης. Μίας τηλεοπτικής κρίσης, κατά την διάρκεια της οποίας οι πάντες και τα πάντα κρίνονται.Χρόνια στα οποία οι ίδιοι οι τηλεθεατές έχουν πάψει να είναι ανέμελοι. Έχουν πάψει να είναι τόσο… διαθέσιμοι, απέναντι σε όποια αερολογία και σε όποιον προσπαθεί να τους πουλήσει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Χρόνια στα οποία έχουν γίνει πιο απαιτητικοί, πιο δύσκολοι, πιο δύσπιστοι σε ότι τους «σερβίρεται» και πολύ καλά έχουν κάνει.        

Έτσι, φέτος είναι πιο έντονο όσο ποτέ, το γεγονός ότι οι τηλεθεατές γυρίζουν την πλάτη σε εκπομπές… τσιχλόφουσκα. Σε εκπομπές που τις «μασάς» για λίγο και μόλις φύγει η υποτιθέμενη, ελκυστική τους γεύση τις πετάξεις και δεν σου έχει μείνει τίποτα! 
         


Μόνο με αψυχολόγητα τσιφτετέλια μέσα στο χάραμα, υποτιθέμενες αθώες απορίες, γελάκια, σπρωξιματάκια, προσωπικές ίντριγκες και… «μμμμ» απόλαυσης πάνω από τηλεοπτικές κουζίνες, οι τηλεθεατές δεν συγκινούνται. Οι τηλεθεατές αναζητούν το κάτι παραπάνω…            

Εννοείται πως οι τηλεθεατές αγαπούν την ψυχαγωγία. Όμως, αγαπούν και αναζητούν την αληθινή ψυχαγωγία. Την ψυχαγωγία που έχει να τους παρουσιάσεικάτι ουσιαστικό, την ψυχαγωγία εκείνη που θα προσπαθήσει έστω και μέσα από το γυαλί να ασχοληθεί μετην… αγωγή της ψυχής τους.          

Αποτέλεσμα; Όλες οι ψυχαγωγικές εκπομπές αυτής της σεζόν ή σχεδόν όλες, αγκομαχούν σε σχέση με τα νούμερα, καταγράφοντας βαρομετρικό χαμηλό στους πίνακες τηλεθέασης. Η ελεύθερη πτώση των εκπομπών στους πίνακες τηλεθέασης, ξεκινά από νωρίς το πρωί και από την Κατερίνα Καινούργιου και την Σταματίνα Τσιμτσιλή, για να φτάσει μέχρι την Ελένη Μενεγάκη, την Μαρία Μπεκατώρου και τον Νίκο Μουτσινά.            



Και επειδή καλό είναι να μιλάμε με στοιχεία και με βάση τα δεδομένα της ημερήσιας τηλεθέασης από την οποία κρίνεται το μέλλον όλων των ανθρώπων της τηλεόρασης, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι καμία εκπομπή με… αβάσταχτη ελαφρότητα, δεν έχει μπορέσει φέτος να σκαρφαλώσει πάνω από το 20,0%. Ακόμα και η «βασίλισσα» Ελένη που κάποτε τα μηχανάκια της Nielsen απλώς της… υποκλινόντουσαν, αυτή η σεζόν αποδεικνύεται πως δεν είναι στρωμένη για εκείνη με ρόδα, αλλά με πολλά αγκάθια.

Η «Ελένη» βρίσκεται στον αέρα από τις αρχές του μήνα και κινείται σταθερά γύρω στο 15,0%, με πολλές μέρες να κατρακυλάει μέχρι και στο 12,5% και με κάποιες άλλες μόλις και μετά βίας να ανεβαίνει στο 18,0%, σε ότι έχει να κάνει πάντα με το σύνολο της τηλεθέασης.              

Σκούρα ,όμως, τα έχουν βρει φέτος και οι… «Ξανά Δέστε τους». Το ριμέικ του «Δέστε τους» και ο Νίκος Μουτσινάς επέστρεψαν στον Alpha, μόνο που η εκπομπή κινείται διαρκώς γύρω από την… βάση της Nielsen, δηλαδή, γύρω από το 10,0%, με πολλές μέρες να πέφτει και σε μονοψήφια.              



Σημάδια κόπωσης στους πίνακες τηλεθέασης σημειώνει αυτή τη σεζόν και το “Happy Day” της Σταματίνας Τσιμτσιλή το οποίο κινείται γύρω στο 14,0%, ενώ πολλά πρωινά έχει βρεθεί και στο 12,0%, ακόμα και στο 10,0%. Παρόλα αυτά το “Happy Day” διατηρεί την δυναμική του αναμφισβήτητα χάρη στη καθημερινή παρέμβαση στην εκπομπή του Δήμου Βαρύκιου, ο οποίος με τη γνωστή του… φόρα, τους δίνει το φιλί της ζωής στους πίνακες τηλεθέασης.              

Άκρως απογοητευτική ,όμως, είναι και η φετινή παρουσία της Μαρίας Μπεκατώρου στο μεσημεριανό «Σου-Κου»,μιας και η εκπομπή του ΑΝΤ1 παλεύει με τον εφιάλτη των… μονοψήφιων, παρά τον ανεβασμένο κατά πολύ μέσο όρο που έχει το κανάλι. Και για του λόγου το αληθές, η εκπομπή έχει σημειώσει στο σύνολο της τηλεθέασης από 5,9% μέχρι και 11,0%! Μάλιστα, το 11,0% ήταν το ποσοστό της πρεμιέρας.            

Το ίδιο ακριβώς ίσχυσε φυσικά και για το πρόσφατα...συγχωρεμένο “Jenny-Jenny” της Τζένης Μπαλατσινού το οποίο κατέφθασε στους δέκτες μας και κινήθηκε από το 6,3% μέχρι και το 11,8%. Μάλλον δεν είναι καιροί για να ενδιαφέρονται οι τηλεθεατές για το… ευ ζην, όταν δεν είναι εξασφαλισμένο, ούτε καν το…ζην!                  



Στα Τάρταρα είναι και η τηλεθέαση της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου με το «Σπιτάκι της» να καταποντίζεται και να φτάνει στο 8,0% και στα πολύ… ανεβασμένα του να φτάνει το 10,0%. Με τα μονοψηφία αναμετριέται και η Κατερίνα Καινούργιου, όπου ο «Καφές» της μέχρι τώρα έχει «φουσκωσει» μάξιμουμ μέχρι το 7,0%, ενώ και το «Έτοιμοτο πρωινό» της Κατερίνας Καραβάτου και του Κρατερού Κατσούλη κινείται γύρω στο 8,0%, έχοντας φυσικά απέναντι μία Φαίη Σκορδά, η οποία με το δικό της «Πρωινό» είναι η μοναδική που σαρώνει, απογειώνοντας την εκπομπή της στο 25,0% και 28,0%.

Και ενώ η ανουσιότητα των ψυχαγωγικών εκπομπών έχει πια αποκαλυφθεί στους δέκτες μας και ζούμε την απομυθοποίησή τους με τάχιστους ρυθμούς, από την άλλη μεριά η ψυχαγωγία της μυθοπλασίας δοξάζεται από τον κόσμο.                  

Σχεδόν όλες τις σειρές που κάθε  βράδυ βρίσκονται στους δέκτες μας, οι τηλεθεατές τις σηκώνουν στα χέρια και τις αποθεώνουν. Σειρές οι οποίες γίνονται πραγματικά με πολύ μεγάλες θυσίες. Σειρές οι οποίες μοιάζουν με όαση στη απέραντη τηλεοπτική έρημο που έχει δημιουργηθεί τώρα στα χρόνια της κρίσης... 

 
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook