Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.03.2011 | 11:00
Νάνσυ Νικολαΐδου

"Πλάκα κάνεις" και "Ράδιο Αρβύλα", πήραν, ήδη, το... εισιτήριο για να συνεχίσουν και την επόμενη σεζόν στον ΑΝΤ1!

Πλάκα κάνεις και Ράδιο Αρβύλα, πήραν, ήδη, το... εισιτήριο για να συνεχίσουν και την επόμενη σεζόν στον ΑΝΤ1!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Γράφει η
Νάνσυ Νικολαΐδου

Καλεσμένος στην εκπομπή των Κοσμά Βίδου και Αφροδίτης Γραμμέλη «Στάση media» στο ΒΗΜΑFM 99,5 ήταν σήμερα ο Κώστας Τσολάκης, υπεύθυνος Τύπου του ομίλου Antenna ο οποίος αναφέρθηκε στα σενάρια συγχώνευσης ή συνεργασίας του καναλιού του Αμαρουσίου με κάποιο άλλο, στα όσα πρόκειται να γίνουν την επόμενη σεζόν αλλά και το πώς θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της τρέχουσας. Ο Κ. Τσολάκης μίλησε για το μέλλον των Γιώργου Παπαδάκη, Σπύρου Χαριτάτου, Γιώργου Καραμέρου και Ευγενίας Μανωλίδου ενώ αποκάλυψε πως το πράσινο φως για την επόμενη σεζόν πήραν ήδη η εκπομπή «Πλάκα κάνεις» και το «Ράδιο Αρβύλα». Συγκεκριμένα, δήλωσε:

Για τον Γιώργο Παπαδάκη...

"...Το είχε πει και ο Στρατής Λιαρέλλης πριν από 1,5 μήνα σε μια συνέντευξή του στο «Βήμα» πως ο Γιώργος Παπαδάκης είναι μια από τις σταθερές αξίες του Antenna και σ’ αυτές τις εποχές που ζούμε οι σταθερές αξίες δεν εκποιούνται. Αυτό τα λέει όλα. Υπάρχουν συζητήσεις με τον Παπαδάκη και καλή διάθεση εκατέρωθεν, για να συνεχιστεί η συνεργασία και τα επόμενα χρόνια. Είναι ένας άνθρωπος που με την παρουσία του έχει σηματοδοτήσει τον Antenna και είναι πρώτος, με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό όλα αυτά τα χρόνια, έχει καταφέρει να σταθεί στο ύψος του. Μια χαρά στέκεται. Σ’ αυτή την εποχή τα πάντα εκποιούνται και καταργούνται. Ορισμένα πρόσωπα αξίζει τον κόπο να παραμείνουν και το έχουν αποδείξει με την πορεία τους όλα αυτά τα χρόνια. Σύντομα θα έχουμε εξελίξεις σ' αυτό το θέμα..."

Για τους Καραμερο-Χαριτάτους...

«Νομίζω ότι δεν ήταν τόσο θέμα να πέσουν οι τόνοι. Πάντα όταν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στην πρωινή ζώνη και αυτό το έχουμε δει και όλα τα προηγούμενα χρόνια, δεν μπορούν να είναι όλοι πρώτοι. Να το ξεκαθαρίσουμε, γιατί υπάρχει μια παράνοια γύρω από τους αριθμούς και το έχουμε δει και εμείς οι ίδιοι. Δεν σ’ αφήνει να απελευθερωθείς αυτό και να κάνεις τη δουλειά σου όπως πρέπει. Προφανώς και έχουν γίνει λάθη στο σχεδιασμό της εκπομπής, λάθη που τα βλέπουμε και προσπαθούμε να τα διορθώνουμε. Αυτή είναι η δική μας δουλειά και η δουλειά κυρίως του προγράμματος και των ανθρώπων που παρουσιάζουν κάποια εκπομπή. Στην προκειμένη περίπτωση υπήρχε πολύ έντονος ανταγωνισμός με την παρουσία και του διδύμου του Mega και πολύ άγχος. Μπορεί να έγιναν και λανθασμένοι χειρισμοί, αλλά το τελευταίο διάστημα τα πράγματα έχουν πάει καλά και αυτό θα φανεί ως το τέλος της χρονιάς.

Δεν μπορεί να κάνει κανείς αυτή τη στιγμή ασφαλή πρόβλεψη για το τι θα δούμε του χρόνου. Σ’ αυτό εντάσσεται και η απάντησή μου. Δεν είμαστε σίγουροι για τίποτα. Όχι μόνο για τα παιδιά. Ξέρετε και εσείς ότι πάντα υπάρχουν υπερβολές. Προφανώς όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά (σ.σ.: για το αν θα έβγαζαν ή όχι τη σεζόν). Όσα είχαν ακουστεί κατά τον έναν ή τον άλλο τρόπο είχαν μια βαρύτητα, αλλά το κάνουμε συχνά και το μεγαλοποιούμε για να έχουμε κάτι να συζητάμε. Πριν από δύο μήνες αυτό συζητούσαν όλοι. Η ολοκλήρωση του σχεδιασμού για την επόμενη χρονιά θα γίνει αμέσως μετά το Πάσχα».

Για την Ευγενία Μανωλίδου...

"...Η συγκεκριμένη εκπομπή ήταν ένα concept βασισμένο στο BBC, που είναι ιδιοκτήτης των δικαιωμάτων του Dancing with the Stars. Είναι το κανάλι που είχε το format και το πούλησε σε όλες τις χώρες του κόσμου. Έχει ένα πολύ συγκεκριμένο concept που θέλησε να εκμεταλλευτεί την επιτυχία που είχε το Dancing και έκανε το It takes two, από το it takes two to tango. Το concept το πήραμε από εκεί και θελήσαμε να το εντάξουμε στην καθημερινή μας ζώνη, 7 με 8 το απόγευμα. Ήταν λίγο περίεργη η κατάσταση αναφορικά με τις επιδόσεις του προγράμματος, αλλά έχει παίξει ρόλο ότι στην Ελλάδα έχουμε ένα πολύ διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που έχουμε στη Βρετανία.

Δηλαδή, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας έχουμε εκπομπές άλλων καναλιών που βασίζουν το πρόγραμμά τους στο "Dancing with the Stars" ή σε άλλες εκπομπές. Μια διαρκής αναπαραγωγή που είναι ελληνικό φαινόμενο και κάποιες φορές έχει και τις επιπτώσεις του. Όταν κάποιος κάθεται στις 7 το απόγευμα να δει αποκλειστικά παρασκήνια στην εκπομπή που παρουσιάζει η Μανωλίδου, τα έχει δει από το πρωί. Κατά συνέπεια, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου μια διαφορετική στρατηγική και προσανατολισμός για τη συγκεκριμένη εκπομπή. Πιστεύω ότι θα βρει τα πατήματά της και βασίζομαι τόσο στη δυναμική της Μανωλίδου όσο και σε κάποιες σκέψεις να ενισχυθεί αυτό το πρόγραμμα. Αλλά να κάνουμε μια διευκρίνιση, τοποθετώντας το πρόγραμμα στη συγκεκριμένη ζώνη δεν περιμέναμε ότι θα κατατροπώσει έναν ισχυρό ανταγωνισμό, αλλά περιμέναμε σίγουρα καλύτερα νούμερα όταν έχεις ένα σόου που ξεκινά κάθε Κυριακή βράδυ με 47% ακροαματικότητα. Δηλαδή, όλη η Ελλάδα το βλέπει και ασχολείται με αυτό και άρα περιμένεις να εισπράξεις και εσύ αυτό το ποσοστό.

Θα γίνουν διορθώσεις. Ήδη έχουν αρχίσει να γίνονται κάποιες διορθώσεις και θα είναι ακόμη πιο εμφανείς τις επόμενες ημέρες. Η Μανωλίδου είναι ένας συνεργάτης που ήρθε μαζί μας και ήταν δική μας επιλογή να συνεργαστούμε, έχει φανατικούς φίλους και φανατικούς εχθρούς, αλλά δεν παύει να είναι μια εργατική επαγγελματίας. Αν αυτό που παρουσίαζε στο παρελθόν δεν το πιστεύουμε, αυτό είναι κάτι διαφορετικό. Αλλά δεν πιστεύω ότι αν ήταν κάποιος διαφορετικός στη θέση της θα μπορούσε να το διαχειριστεί διαφορετικά, με το ίδιο περιεχόμενο. Κάνει προσπάθειες..."

Για τα σενάρια συνεργασίας - συγχώνευσης του ΑΝΤ1 με τον Alpha...

"...Δεν θα απαντήσω άμεσα σ’ αυτή την ερώτηση, όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί το επόμενο διάστημα συνολικότερα στην ελληνική αγορά θα γίνουν αλλαγές στο τηλεοπτικό τοπίο. Έγινε ένα συνέδριο την περασμένη Τετάρτη, όπου εθίγησαν πολύ συγκεκριμένα πράγματα αναφορικά με το μέλλον της ελληνικής τηλεόρασης. Νομίζω ότι είναι μια εποχή που το επόμενο διάστημα θα δούμε πολλές ανακατατάξεις στο επιχειρηματικό κομμάτι που έχει σχέση με την τηλεόραση.

Όλοι το έχουν πει, όλες οι πλευρές, στελέχη όλων των καναλιών, ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των τηλεοπτικών καναλιών για το μέγεθος της ελληνικής αγοράς. Είναι πολύ μικρή η αγορά. Έχουν συμβεί αλλαγές σε πολύ μεγάλες χώρες. Στην Ισπανία π.χ. έχουν γίνει δύο μεγάλοι όμιλοι που ελέγχουν το σύνολο της τηλεοπτικής αγοράς. Στην Ιταλία έχουν γίνει ανάλογες συγχωνεύσεις. Στην Ελλάδα νομίζω ότι σύντομα θα δούμε τέτοιες κινήσεις και πιστεύω ότι μπορεί να είναι και προς το καλό του χώρου. Τουλάχιστον αυτοί οι παίκτες που θα μείνουν να είναι βιώσιμοι και οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτά τα κανάλια να μην έχουν καμία απολύτως ανασφάλεια..."

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook