Σ. Χρηστίδου : “Εχω άγχος για το αν θα έχω δουλειά, γιατί έχω πίσω μου ένα παιδί και μία οικογένεια” !

Λίγο πριν από το τέλος της σεζόν, η Σίσσυ Χρηστίδου μιλάει στο «TV Εθνος» για το μέλλον της στο κανάλι, τη Ρούλα Κορομηλά, τη Ναταλία Γερμανού, την παρέα τού «Μες στην καλή χαρά», τα ριάλιτι και το λάιφ στάιλ. Κι ενώ το μέλλον του «Αγρότη μόνος ψάχνει» αγνοείται λόγω οικονομικής κρίσης, η Σίσσυ εκφράζει τη δική της επιθυμία να γίνει… αγρότισσα εγκαταλείποντας την Αθήνα για μία φάρμα!

-Μία σεζόν φτάνει στο τέλος της σιγά σιγά. Κάνοντας τον απολογισμό σου, θεωρείς τον εαυτό σου χαμένο ή κερδισμένο;

Θεωρώ ότι κερδισμένος είναι όποιος δημοσιογράφος, παρουσιαστής και όποιος τεχνικός έχει δουλειά αυτήν τη στιγμή. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, πολλοί φίλοι μου έχουν μείνει χωρίς δουλειά και, σε αυτήν τη φάση, οποιαδήποτε «ματαιοδοξία» έχει κάποιος, έχει πεθάνει. Ή, εν πάση περιπτώσει, κοιμάται… Αισθάνομαι πολύ τυχερή που είχα έστω και γι’ αυτόν τον χρόνο δουλειά.

-Οταν μιλάς για ματαιοδοξία στον χώρο της τηλεόρασης αναφέρεσαι σε συγκεκριμένα πρόσωπα που φέτος κινήθηκαν διαφορετικά;

Δεν το προσωποποιώ τόσο, να σου πω δηλαδή ο τάδε κι ο τάδε, το λέω κυρίως για τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον χώρο κι όχι μόνο στον δικό μας. Νομίζουμε ότι επειδή κάνουμε αυτήν τη δουλειά, ο κόσμος μας είναι αυτός ο μικρόκοσμος της τηλεόρασης, αλλά δεν είναι.

-Ηταν μία δύσκολη χρονιά και για τις ψυχαγωγικές εκπομπές. Δεν υπήρχαν πολλά θέματα να καλύψετε με αποτέλεσμα να γίνεται η τρίχα τριχιά…

Εμείς δεν βασιζόμαστε στο lifestyle. Υπάρχει ένα κομμάτι, αλλά είναι πολύ μικρό σε σχέση με την υπόλοιπη εκπομπή, που προσπάθησε να βοηθήσει τον τηλεθεατή προβάλλοντας περισσότερο ένα χρηστικό κομμάτι. Πώς μπορεί, δηλαδή, κάποιος να βρει λύσεις σε πολλά κομμάτια της καθημερινότητάς μας. Από συμβουλές ομορφιάς, που είναι το πιο επιφανειακό, έως και πιο ουσιαστικά θέματα, οικονομικής φύσης, ενώ παράλληλα είχαμε και συνεντεύξεις. Το lifestyle πέρασε μία κρίση γιατί δεν αφορά τόσο τον κόσμο, αλλά το κομμάτι της ψυχαγωγίας δεν πέρασε κρίση επειδή η τηλεόραση αποτελεί μια φθηνή λύση για διασκέδαση στο σπίτι που δεν κοστίζει. Εμείς πολύ λίγο ασχοληθήκαμε με κουτσομπολιά…

-Ενα θέμα που απασχόλησε την εκπομπή ήταν το «Greek Idol»…

Βλέπω το σόου φανατικά, τρελαίνομαι με την Ελλη (Κοκκίνου) που είναι στην επιτροπή φέτος, μου αρέσει γενικά η καινούργια σύσταση. Η Ρούλα νομίζω ότι βγαίνει με άλλον αέρα. Εχει φύγει τελείως η περσινή αμηχανία που είχε λόγω της πρώτης της εμφάνισης μετά από πολλά χρόνια Είναι αποκάλυψη. Κάθε φορά σαν να τη γνωρίζεις από την αρχή.

-Την προτιμάς στο «Greek Idol» ή στο «Big Brother» περισσότερο;

Και στα δύο μου αρέσει. Είναι διαφορετική στα δύο σόου εκ των πραγμάτων γιατί και τα σόου είναι διαφορετικά.

-Πώς σου φαίνονται οι «Οικογενειακές ιστορίες» που έχουν κάνει τεράστια επιτυχία;

Κοίταξε, είναι μια ιδέα που την αγάπησε ο κόσμος πολύ. Υπάρχουν πολλές πλευρές που μπορείς να τις δεις. Μπορείς να τις παρακολουθήσεις σοβαρά και να ταυτιστείς, μπορείς να τις δεις και σαν σίριαλ για να διασκεδάσεις. Εξαρτάται από τις ιστορίες. Υπήρχαν ιστορίες που με κράτησαν και άλλες που δεν με αφορούσαν. Νομίζω ότι έχει να κάνει με τα βιώματα του καθένα. Σε ένα επίπεδο πλησιάζει το σίριαλ και τη μυθοπλασία. Ομως, ακόμη και τα ριάλιτι μπορείς να τα αντιμετωπίσεις σαν ιστορίες μυθοπλασίας.

-Εχεις ανανεώσει το συμβόλαιό σου με το κανάλι; Σου προκαλεί ανασφάλεια η εποχή που διανύουμε;

Δεν έχω ανανεώσει το συμβόλαιό μου. Δεν έχουμε μιλήσει καθόλου. Κάθε χρόνο, έτσι κι αλλιώς, κάνουμε μονοετές συμβόλαιο και μιλάμε τον Ιούνιο, λίγο πριν τελειώσει η εκπομπή. Ετσι κι αλλιώς, φέτος το «Μες στην καλή χαρά» θα πάει μέχρι τα μέσα Ιουλίου, οπότε έχουμε καιρό. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος σε αυτήν τη δουλειά και σε οποιαδήποτε δουλειά που να μην έχει αγωνία και άγχος για το μέλλον. Κυρίως γι’ αυτό, αν θα έχω δουλειά, γιατί έχω πίσω μου ένα παιδί, μια οικογένεια. Ναι, προβληματίζομαι σε αυτό το επίπεδο γιατί εγώ βιοπορίζομαι από τη δουλειά μου.

-Το «Αγρότης μόνος ψάχνει» θα συνεχιστεί τη νέα σεζόν;

Δεν το γνωρίζω ακόμα αυτό για τον «Αγρότη». Είναι μία πολύ ακριβή παραγωγή, αυτή είναι η αλήθεια. Μόνο για το πρώτο επεισόδιο κάνουμε έναν μήνα γύρισμα και γυρνάμε όλη την Ελλάδα.

-Εσύ είσαι κορίτσι της πόλης ή θα έμενες σε μια φάρμα όπως οι αγρότες της εκπομπής;

Θα έφευγα τώρα! Το ρωτάς; Με τρέλα. Το μεγάλο μας όνειρο με τον άντρα μου είναι αυτό. Οταν αυτή η δουλειά κάνει τον κύκλο της, γιατί δεν είναι μια δουλειά που κάνεις για πάντα, είναι να βρούμε έναν τρόπο να ζήσουμε ούτε καν στη Θεσσαλονίκη που είναι οι οικογένειές μας, αλλά ας πούμε στο Πήλιο! Η Θεσσαλονίκη, ωστόσο, δεν έχει την απανθρωπιά που έχει η Αθήνα. Η Αθήνα είναι μια πολύ σκληρή πόλη. Είναι πολυάνθρωπη και απάνθρωπη.

-Από τότε που ξεκίνησες έως σήμερα, στην πορεία σου στην τηλεόραση τι έχει αλλάξει;

Ξεκίνησα στο TV 100. Δουλεύω ως δημοσιογράφος και παρουσιάστρια 13 χρόνια. Για μένα η διαφορά ήταν ουσιαστική όταν κατέβηκα στην Αθήνα. Εκεί έκανα μία εκπομπή και ήμουν αρχισυντάκτρια, παραγωγός, σκηνοθέτης, παρουσιάστρια, δημοσιογράφος, μοντέρ – τα έκανα όλα μόνη μου. Ηταν πολύ διαφορετικά στην Αθήνα. Βέβαια εκεί ήταν πολύ… χαλαρά. Δεν αγχωνόταν κανείς, δεν υπήρχε θέμα με τα νούμερα. Εδώ πρέπει να δουλέψεις πολύ πιο σκληρά για να μπορέσεις να επιβιώσεις, αλλά είναι συγκεκριμένο το αντικείμενο. Μ’ αρέσει η λογική αυτή. Σε σχέση με το τι άλλαξε, δεν νομίζω ότι υπάρχουν τρομερές αλλαγές. Ολοι λένε, λένε και λένε για την τηλεορασούλα μας, αλλά εγώ πιστεύω ότι, σε σχέση με την τηλεόραση που έχω δει στο εξωτερικό, είμαστε σε πολύ καλό κι αξιοπρεπές επίπεδο. Να δεις τι συμβαίνει στα ριάλιτι της Αμερικής ή σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης… Δεν συμβαίνουν εδώ αυτά. Υπάρχει μια αξιοπρέπεια εδώ. Ο Ελληνας δεν θα δεχόταν ποτέ κάποια πράγματα…

-Ησουν αρκετά χρόνια με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου…

Πρόσφατα πήγε στον… τόπο του εγκλήματος, στο «Πρωινό mou» με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα, και δεν έκρυψε τη συγκίνησή του. Δεν το είδα, για να πω την αλήθεια, παρά το γεγονός πως τον Γρηγόρη τον παρακολουθώ. Είναι λογικό να συγκινηθεί, πάντως, γιατί κι εγώ όταν είχα πάει είχα συγκινηθεί γιατί εκεί υπήρξαν συνεργάτες μας, οι συντελεστές έχουν αλλάξει αλλά υπάρχουν άνθρωποι που έχουν παραμείνει στις θέσεις τους.

-Ποια είναι η σχέση σου με τη Ναταλία μετά από τόσα χρόνια;

Με τη Ναταλία δεν είχαμε συναντηθεί πριν υπογράψουμε το συμβόλαιο με τον σταθμό. Η χημεία μας ήταν τρομερή από το πρώτο δοκιμαστικό και το νιώθαμε ότι θα λειτουργήσει. Ωστόσο, την πρώτη χρονιά, επειδή έμενα στη Θεσσαλονίκη και πηγαινοερχόμουν στην Αθήνα, δεν είχαμε έρθει κοντά σε ανθρώπινο επίπεδο. Από τη δεύτερη χρονιά και μετά θεωρώ ότι η Ναταλία είναι ένας άνθρωπος δικός μου. Είναι από τους πιο ακομπλεξάριστους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Με έχει βοηθήσει πολύ και σε προσωπικό επίπεδο και σε επαγγελματικό.

-Ολη η παρέα τού «Μες στην καλή χαρά» δείχνει δεμένη, έως και πολύ δεμένη, με αποτέλεσμα μερικές φορές να μιλάτε για τα προσωπικά on air και ο τηλεθεατής να μην καταλαβαίνει…

Ναι, αυτό πρέπει να σταματήσει! Το ξέρουμε, μας το λέει και η Ρούλα. Απλά εγώ με τον Παύλο (Σταματόπουλο) μένουμε μεσοτοιχία, είναι σαν αδελφός μου, η Ναταλία με τον Θέμη το ίδιο, τα παιδιά έχουν μπει μέσα στο κλίμα από την πρώτη στιγμή… Προσπαθούμε να το αποφύγουμε, αλλά, ας πούμε για παράδειγμα, όταν μπήκε… ποντίκι μέσα στο σπίτι μου και φώναξα τον Παύλο, δεν γινόταν μετά να μην το σχολιάσουμε. Προσπαθούμε πάντως… Μας το λένε και στο twitter οι τηλεθεατές κατά τη διάρκεια της εκπομπής που είμαστε όλοι on line, μας λένε «δεν καταλαβαίνουμε τι λέτε»!

-Μία από τις πιο αστείες τηλεοπτικές σκηνές φέτος ήταν το «μεθύσι» του Θέμη Γεωργαντά…

Είχε μεθύσει εντελώς… Είναι και αυτό σε αυτό το πλαίσιο που λέγαμε παραπάνω. Ισως επειδή η εκπομπή είναι Σαββατοκύριακο, η επικαιρότητα δεν τρέχει, δεν υπάρχει άμεσος ανταγωνισμός μιας αντίστοιχης εκπομπής απέναντι… Είναι το όλο κλίμα πολύ χαλαρό. Δεν είναι καθημερινό πρόγραμμα να τρέχεις με την επικαιρότητα – οπότε κι εμείς ξεχνιόμαστε πολλές φορές σε απαγορευτικά επίπεδα. Μία τέτοια στιγμή ήταν αυτή. Κι εγώ στην αναπαραγωγή έχω δει τον εαυτό μου να ξεφεύγει, ενώ όταν συμβαίνει στον αέρα δεν το καταλαβαίνω…

Πηγή : TV Εθνος

Read More

And More