Πίσω στην κορυφή της σελίδας
17.05.2012 | 19:10

Ε. Ελευθερίου: H χορογραφία της Αφροδίτης και το My Number One της Παπαρίζου!

Ε. Ελευθερίου: H χορογραφία της Αφροδίτης και το My Number One της Παπαρίζου!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η Ελευθερία Ελευθερίου αμέσως μετά την 2η πρόβα της, έδωσε συνέντευξη τύπου μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της ελληνικής αποστολής. Άνετη και ειδιάθετη η τραγουδίστρια στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.



Στη διάρκεια της συνέντευξης της ζητήθηκε και τραγούδησε το “My number one” καθώς και το “Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία” αφήνοντας για μια ακόμα φορά τις καλύτερες εντυπώσεις.





Η ομάδα της Ελληνικής αποστολής διένειμε σε όλους τους δημοσιογράφους ενημερωτικό έντυπο που εξηγεί αναλυτικά όλο το σκεπτικό και τη φιλοσοφία της χορογραφίας της φετινής μας συμμετοχής.



Tο κείμενο της ελληνικής αποστολής

«Ρίχνοντας μια ματιά πίσω στο χρόνο, επιστρέφοντας στο σήμερα, η ενέργεια του ανθρώπου που χορεύει σαν «μανιακός» και το συναίσθημα του μοναδικου του «Αφροδισιακού», παραμένει μια αξεπέραστη ευχαρίστηση.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος, ο χορογράφος και καλλιτεχνικός διευθυντής μας, εμπνέυστηκε από τη θεά Αφροδίτη, τη θεά της ομορφιάς και του έρωτα στην αρχαία Ελληνική μυθολογία, που γεννήθηκε μέσα από τα κύματα της θάλασσας, και αναδύθηκε από τα κοχύλια.

Οι τρεις κινήσεις που χαρακτηρίζουν ολόκληρη τη σκηνική εμφάνιση είναι αυτές οι κινήσεις των χεριών της Ελευθερίας και των χορευτών της, που προέρχονται από δύο αγάλματα που απεικονίζουν την Αφροδίτη , την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, ενώ η Τρίτη κίνηση προέρχεται από τον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποντιτσέλι.

Η χορογραφία βασίζεται σε δύο μέρη, όπως άλλωστε και το ίδιο το τραγούδι: «Aphrodisiac» είναι ένα pop τραγούδι, που «φλερτάρει» με τους παραδοσιακούς Ελληνικούς σκοπούς και κινήσεις. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι η χορογραφία χρησιμοποιεί τα βήματα ενός παραδοσιακού Ελληνικού χορού από το νησί της Κρήτης, ενώ το δεύτερο μέρος χρησιμοποιεί ελεύθερες τεχνικές σύγχρονου χορού, ενωμένες με τη αισθητική της jazz, του ελεύθερου στυλ και γεωμετρικών σχημάτων.

Οι χειρονομίες της Ελληνικής ομάδας στην σκηνή με τις παλάμες να επιτείνονται στο κοινό, είναι μια αναφορά στη διάσημη χορογραφική δουλειά του Vaslav Nisinski, «Aπομεσήμερο ενός φαύνου», που συμβολίζει την ενέργεια.

Τα δύο τελευταία μέρη της χορογραφίας είναι εμπνευσμένα από τα αετώματα του Παρθενώνα.

Η Ελευθερία Ελευθερίου γίνεται η σύγχρονη Αφροδίτη του 2012, το αιώνιο σύμβολο της Γυναίκας. Μια γυναίκα δυναμική, αισθησιακή και γλυκειά την ίδια στιγμή…Η Ελευθερία που θέλει να ξεσηκώσει όλα τα αφροδισιακά μας χαρακτηριστικά που είναι βαθειά μέσα μας.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος ίδρυσε τη δική του χορευτική ομάδα Χοροθέατρο Οκτάνα, ενώ υπήρξε και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της χορευτικής ομάδας του Εθνικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας. Υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής στα μεγαλύτερα θέατρα της Ελλάδας και σε σε πολλά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο. Σήμερα δουλέυει με διάσημους Έλληνες καλλιτέχνες έχοντας την επιμέλεια σε ζωντανές εμφανίσεις και video clips. O Κωνσταντίνος Ρήγος ήταν επίσης και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Ελληνικής συμμετοχής στην Eurovision το 2011 και έχει βραβευθεί 7 φορές από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού για τη δουλειά του στην τέχνη της χορογραφίας.»

Δες φωτογραφίες από τη συνέντευξη τύπου:





















Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook