Μιχάλης Κουινέλης: ”Θέλω να πιστεύω ότι θα σηκώσω την κούπα και ότι θα κιτρινίσει ο Ρέμος”

Αυτός που χαίρεται περισσότερο από όλους τη συμμετοχή του στο The voice είναι σίγουρα ο Μιχάλης Κουινέλης από τους Stavento. Φαίνεται άλλωστε σε κάθε επεισόδιο και το διαπιστώσαμε πιο έντονα όσοι βρεθήκαμε στο πρώτο press junket που έγινε στην Ελλάδα για το talent show του ΑΝΤ1. Ο τραγουδιστής ήταν αυτός που μας έκανε όλους να γελάσουμε!

Την ίδια ώρα μας αποκάλυψε και αρκετά πράγματα για το παιχνίδι. ”Πραγματικά περνάω πολύ ωραία”, μας ανέφερε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας πως δεν νομίζει ότι η τηλεοπτική του παρουσία θα συνεχιστεί και στο μέλλον.

Τι ήταν αυτό που τον έκανε να πει ναι στο The voice;
“ Είδα το ξένο το project και μου άρεσε. Αυτό ήταν βασικά και γι’ αυτό είπα το ναι. Βέβαια, φοβόμουν λίγο. Όλα αυτά που γίνονταν.”

Γενικά μου φαίνεται ότι είσαι αυτός που το χαίρεται πιο πολύ από όλους και όλο αυτό που γίνεται. Το φοβάσαι αλλά και το χαίρεσαι.
Ναι, γιατί είμαι ο πιο μικρός και παίζω. Αλήθεια πραγματικά παίζω. Παίζω από την άποψη ότι είναι κατά βάση ένα παιχνίδι, έτσι;
Το είπα και προηγουμένως ότι είναι και τα υπόλοιπα τα παιδιά. Η Δέσποινα και η Μελίνα και ο Αντώνης που περνάμε πάρα πολύ ωραία. Και είναι αυτό δηλαδή. Τώρα δεν ξέρω. Μπορεί να είμαι και τυχερός. Γιατί μπορεί ας πούμε να είχα κάποιον άλλο και να ήμουν ξενερωμένος και να μην πέρναγα τόσο καλά. Πάλι πιστεύω ότι και αυτό θα φαινόταν. Κατάλαβες; Οπότε μάλλον αυτό φαίνεται επειδή περνάνε όντως καλά και το χαίρομαι, αλλά και το φοβάμαι. Όχι όσο το φοβόμουν στην αρχή. Γιατί στην αρχή το φοβόμουνα γιατί δεν έχω εμπειρία με αυτό το πράγμα καθόλου, ας πούμε. Και αυτό. Και είπα να το κάνω και άμα πάει καλά, πήγε. Αν δεν πάει…

Δηλαδή στο Voice 2 θα είσαι;
Δεν ξέρω αν θα γίνει και αν με φωνάξουν. Μπορεί.

Τώρα που θα ξεκινήσουν τα live, θα έχεις λιγότερο άγχος ή επειδή είναι live θα είσαι λίγο μαγκωμένος γιατί μέχρι τώρα σε έχουμε δει να είσαι άνετος και να λες άνετα και τη γνώμη σου. Γιατί μετά δεν θα υπάρχει το μοντάζ.
Stavento: Στα live νομίζω θα αλλάξω το ρολόι μου. Θα το βάλω από δω για να θυμάμαι ότι είναι live. Γιατί τώρα έχεις μια ασφάλεια. Ρε παιδάκι μου και μια βλακεία να έλεγες, τσακ θα την έκοβαν. Τώρα πρέπει να το θυμάμαι αυτό.

Και την άλλη μέρα θα έρθουν να σε περιλάβουν κιόλας.
Γι’ αυτό, ναι. Αυτά φοβάμαι. Γι’ αυτό σου λέω. Φοβάμαι ακόμα και μέχρι τώρα κυλάνε όλα καλά αλλά έρχονται και τα live και εκεί δεν ξέρω τι θα κάνουμε. Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι τα πράγματα. Δεν ξέρω. Σίγουρα όμως θα βάλω δυο ρολόγια. Βάζω τη μαμά μου να μου κάνει υπενθύμιση. Κάτι.

Πιστεύεις το The voice είναι στη δική σου ομάδα;
Θέλω να πιστεύω ότι είναι στη δική μου ομάδα. Θέλω να πιστεύω ότι θα σηκώσω την κούπα και ότι θα κιτρινίσει ο Ρέμος. Περισσότερο για να κιτρινίσει ο Ρέμος όμως.
Πραγματικά, δεν ξέρω. Πιστεύω ότι έχω πάρα πολύ καλές φωνές. Πιστεύω γενικά ότι μέσα από όλο το παιχνίδι έχουν περάσει καλές φωνές και ελπίζω να κερδίσω. Και να πάω την κούπα στην Αλεξανδρούπολη και να κάνω το γύρο του θριάμβου.

Θα σε ρωτήσω για την Αρετή. Έχει σχολιαστεί από πολλούς έτσι η εξαιρετική φυσική ικανότητα και η ερμηνευτική της. Πιστεύεις ότι είναι έτοιμη να δεχτεί μια παραπάνω προβολή και μια νίκη της σε ένα τέτοιο show σε τέτοια ηλικία;
Όχι, από μόνη της. Όχι. Και αν δεν ήταν από την Αλεξανδρούπολη. Δηλαδή τι θέλω να πω; Ότι που την γνώρισα και είναι από την Αλεξανδρούπολη ας πούμε και θα έχω τη δυνατότητα να την βλέπω, νομίζω θα μπορέσει να τη διαχειριστεί παρέα με μένα. Γνώρισα πια και τους γονείς της. Μιλάμε αρκετά συχνά με την Αρετή γιατί έχει και την ηλικία που έχει. Όντως έχει μια πολύ ιδιαίτερη φωνή. Περιμένουμε να δούμε και μετά τη μεταφώνησή της τι θα γίνει και πού θα καταλήξει.

Είναι από τις λίγες που είναι τόσο μικρή.
Γιατί ακόμα και εμείς προσπαθούμε να τη διαχειριστούμε σωστά. Η τηλεόραση είναι περίεργο πράγμα. Και πόσο μάλλον για μας, για μένα και την Αρετή, που δεν την ξέρουν για τα υπόλοιπα παιδιά, ας πούμε. Μην νομίζετε ότι έχω βγει περισσότερες φορές από την Αρετή στην τηλεόραση και εγώ πριν από αυτό, ας πούμε.

Εντάξει όμως εσύ είχες ήδη μια μεγάλη καριέρα, που τα τελευταία 5-6 χρόνια έχει απογειωθεί και σε πολύ μαζικό επίπεδο με τις συναυλίες. Οπότε εντάξει το κοριτσάκι…
Όσον αφορά την τηλεόραση. Ναι, αυτό. Και εγώ στην τηλεόραση όμως δεν έχω εμπειρία. Αλλά πιστεύω ότι μακάρι να κερδίσει. Είναι ένας λόγος παραπάνω για μένα να κερδίσει η Αρετή που είναι στην ομάδα μου. Πιστεύω ότι τραγουδάει η Αρετή ή ότι και να τραγουδήσει θα το αναδείξει λόγω αυτής της μαγικής της χροιάς. Τώρα μπαίνουμε και στη διαδικασία των live, όπου μπαίνει και ο κόσμος μέσα στο παιχνίδι. Οπότε εγώ στην παρούσα φάση προσπαθώ να βοηθήσω όσο γίνεται τα παιδιά στο ψυχολογικό κομμάτι. Δεν τρέχει και τίποτα αν δεν πάμε παρακάτω. Σημασία έχει ότι σε είδαν αυτοί που σε είδαν και απόλαυσέ το αυτή τη στιγμή αυτό που κάνεις. Όταν μείνουν οι τέσσερις πια στα τελευταία live και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο, εκεί θα βάλω μπροστά τις μηχανές να πάω για τη νίκη και να αναδείξω το the voice. Αυτό.

Όσοι ασχολούνται με μουσική σε ξέρουν και τα λοιπά, ένα ευρύτερο τώρα κοινό σε γνώρισε μέσα από την τηλεόραση. Τώρα θα σε βλέπουμε στο δρόμο και τι θα σου λένε; Μια γιαγιά, μια θεία, μια κυρία.
Ότι τρελαίνονται. Τρελαίνονται. Προχθές πήγα σε μια ταβέρνα στην Αλεξανδρούπολη και ήταν μια γιαγιά πρέπει να ήταν 80 χρονών. Την είχαν βγάλει για φαΐ και πήγε να σηκωθεί από την καρέκλα, δηλαδή τρελάθηκα.
Δηλαδή έπαθα σοκ. Ήταν τρομερό. Με γνώρισε, ας πούμε. Κάνω μουσική δέκα χρόνια και επειδή μένω σε χωριό σε σοκάκι, οι απέναντι μου τόσα χρόνια ας πούμε δεν ήξεραν τι κάνω. Άκουγαν μόνο το μπάπα μπούπα, ας πούμε. Κατάλαβες. Και τώρα πια ξέρουν τί κάνω. Είναι λίγο περίεργο αυτό. Η αλήθεια είναι ότι δίνω χαρά σε όλες τις ηλικίες.

Είναι καλό που έχετε πλάτη αρχικά; Τι φάση είναι αυτή με την πλάτη;

Είναι περίεργη φάση. Είναι περίεργη φάση. Είναι αλήθεια.

Πότε γυρνάς;
Κάποιες φορές, κοιτάξτε να δείτε, επειδή εγώ είμαι πιο πολύ στο παραγωγικό κομμάτι παρά στο ερμηνευτικό. Δεν είμαι τόσο τραγουδιστής, όσο συνθέτης και παραγωγός, έχω μια διαφορετική προσέγγιση. Εγώ ας πούμε θα μπορούσα να συνεργαστώ και με τους 100 από τους 120. θα μπορούσα να γράψω για οποιονδήποτε τραγούδι και να μπω στη διαδικασία να συνεργαστώ. Όταν ακούω κάποια φωνή, κάποιες φορές ξέρω δηλαδή αυτό που λέγαμε κάποιες στιγμές το πάτησε η Δέσποινα. Οκέι αφού το πάτησε η Δέσποινα, δεν γύρισα εγώ γατί μπήκε στο παιχνίδι. Αρχικός μας στόχος ήταν να μην χάσουμε κάποιες καλές φωνές. Πάλι χάσαμε έτσι; έπρεπε να διαλέξουμε 64 και πέρασαν 120, ας πούμε. Πάλι χάσαμε κάποιες καλές φωνές. Ο αρχικός μας στόχος ήταν αυτός. Τώρα από εκεί και πέρα, κάποιες φορές που πάτησα επειδή αυτό που σας είπα η προσέγγιση μου είναι τελείως διαφορετική, όταν κατέβηκα από την καρέκλα, τους παίχτες που πήρα, τους είχα ήδη ζευγαρώσει και ήξερα και περίπου τί τραγούδια θα πούνε.

Δηλαδή το είχες στο μυαλό σου.
Ναι γιατί είχαμε και ένα σημειωματάριο εκεί και ήξερα ότι όταν είχα πάρει κάποιο παίχτη, πάταγα γιατί έλεγα ότι αυτόν θα μπορέσω να τον ταιριάσω με το άλλον. Όταν μου τον έπαιρναν μέσα από τα χέρια, μου χάλαγαν τα σχέδια. Κατάλαβες; και πήγαινα και περίμενα τον άλλον, που θα του έτυχε άσσο. Αυτό. Δηλαδή νοιώθω ότι έχω, όχι νοιώθω, νομίζω ότι έχω μια άλλη προσέγγιση. Βλέπω λίγο διαφορετικά από τα άλλα τα παιδιά που κοιτάνε καθ’ εαυτού να βρούμε μια φωνή. Εγώ ακούγοντας της, μπορώ να φανταστώ και τι τραγούδι θα πει. Δηλαδή αυτό το κάνω. Αυτή είναι η δουλειά μου. Ας πούμε, δεν μπορώ να τραγουδήσω σαν το Ρέμο. Αυτό εννοώ.

Μετά που γίνεται η διαδικασία στα battles και διώχνετε τη δικιά σας ομάδα.
Αυτό είναι η Παναγία βοήθα.

Τόσο δύσκολο είναι αυτό, να διώξεις ένα παίχτη με τον οποίο δουλεύεις όλο αυτό το διάστημα για να βγάλει το live;
Και του έχεις τάξει κιόλας για να ‘ ρθει. Αυτό είναι ακόμα χειρότερο.

Έχεις προσπαθήσει να τον πείσεις. Να σε διαλέξει.

Πω ρε φίλε. Αυτό είναι δύσκολο. Ευτυχώς επειδή τα παιδιά δεν διάλεγαν εμένα και οι περισσότεροι παίχτες που πήρα ήταν που πάτησα μόνο εγώ το κουμπί. Γιατί οι άλλοι με χέζ@@@ ας πούμε. Ήταν πιο εύκολο για μένα γιατί τους είπα παιδιά μην στεναχωριέστε. Ούτως ή άλλως μόνο εγώ γύρισα. Αν δεν γύρναγα εγώ, δεν θα γύρναγε κανένας άλλος. Κοιτάξτε να το απολαύσετε. Να περάσετε καλά. Γι’ αυτό αν μπεις μέσα στα παρασκήνια τους βλέπεις όλους, οι παίχτες των υπολοίπων ομάδων να έχουν φάει τα νύχια τους. Οι δικοί είναι χαλαροί και κάνουν βλακείες. Έχουν μοιάσει στον coach τους. Είναι τέρμα χαλαροί. Πραγματικά προσπαθώ να τους…Είναι περισσότερη ψυχολογική η βοήθεια μου. Να τους δώσω να καταλάβουν ότι πρέπει να περάσουν καλά σε αυτό που κάνουν. Να νιώσουν καλά με αυτό που κάνουν. Δεν έχει καμία σημασία αν θα πάνε στο βάθος του παιχνιδιού ή θα μείνουν στην αρχή, γιατί τους βλέπουν. Ήδη κάποιοι γνωστοί μου μου έχουν στείλει μηνύματα για το πού μπορούν να βρουν αυτή την τραγουδίστρια ή τους άρεσε η φωνή γιατί έχει κάποια τραγούδια για εκείνη. Άρα είναι πάρα πολύ ωραίο σε μια Ελλάδα που πάσχει αυτή τη στιγμή σε όλα τα επίπεδά της να βάζει στη διαδικασία όλο αυτό το σύστημα, που λέγονται μαγαζιά, που τα μεγάλα ονόματα ψάχνουν ανθρώπους να τους εμπεριστατώσουν. Τους παραγωγούς που κάνουν τραγούδια και βλέπουν κάποιες φωνές οι οποίες θα μπορούσαν να γράψουν πάνω τους. Είναι όλη αυτή η διαδικασία πάρα πολύ καλή στην Ελλάδα του σήμερα. Αυτό το τονίζω. Στην Ελλάδα του σήμερα.

Στα battles, με ποιο κριτήριο έχεις επιλέξει να ζευγαρώσεις τους παίχτες σου, δηλαδή βάζεις δυο που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά απέναντι ή έχεις ήδη μια εικόνα ότι έχω κάποιους πιο αδύναμους άρα για να κάνω πιο εύκολη τη ζωή και σε μένα;
Το έκανα αυτό κάποια στιγμή όταν ξεκίνησα. Το σκέφτηκα αυτό. Το έκανα. Και έφαγα τα μούτρα μου γιατί έλεγα ότι αυτός είναι αδύναμος, οπότε θα τον βάλω με αυτόν για να κρατήσω αυτόν και βγαίνουν στα battles και ο αδύναμος “σφύριξε” και ο δυνατός μου δεν ήταν πουθενά. Ήταν αλλού πατώ και αλλού βρίσκομαι. Κάπου εκεί βλέπεις ότι όλα αυτά καταρρίπτονται. Ή βλέπεις κάποια παιδιά επέλεξαν πολύ λάθος τραγούδι στα battles, πράγμα δεν ανέδειξε τη φωνή τους. Αντιθέτως τη “χαντάκωσε” γιατί ένοιωθαν ότι αυτό μπορούσαν να πουν καλύτερα το διάλεξαν και δεν το είπαν καλά στις blind auditions. Πάμε μετά στο στούντιο έχοντας μια εικόνα με αυτό που έχει κάνει και τον ακούς και λες “Που ήσουν εσύ ρε μεγάλε;”. Εγώ σε πήρα και σαν outsider ας πούμε. Πώς μου βγήκες τώρα έτσι; Εκεί που σου λέω έφυγα και ήμουν πιο οργανωμένος ότι το είχα , έγινα όλα “μπάχαλο” πάλι. Το κριτήριο συνήθως είναι ότι λες να κοιτάξω να είμαι όσο γίνεται πιο αξιοκρατικός και δίκαιος απέναντι στα παιδιά, να προσπαθήσω να μην αδικήσω κανένα και να προσπαθήσω να κρατήσω στην παρούσα φάση αυτόν που με χρειάζεται περισσότερο. Εγώ έτσι το κοιτάω. Δηλαδή μέχρι να φτάσω στους τέσσερις με νοιάζει να βοηθήσω όσο γίνεται παιδιά που δεν θα είχαν την ευκαιρία ή δεν είχαν μέχρι τώρα την ευκαιρία αυτήν. Προσπαθώ να τους τη δώσω. Και δεν με νοιάζει με ποιους θα φτάσω στον τελικό. Δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ αυτό το πράγμα. Με ενδιαφέρει να φύγουν και να πουν μετά από πέντε χρόνια ότι ο Μιχάλης μου είχε πει αυτό και μου βγήκε και να πω και μπράβο του. Αυτό.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Α. Ρέμος: ” Ό,τι έχω κάνει για το The Voice δεν το έχω κάνει τελευταία 15 χρόνια για την καριέρα τη δική μου”

Γ. Λάτσιος: Όσα αποκαλύπτει για το 2ο Voice και τους coaches Ρέμο και Βανδή!

Θ. Γιωργαντάς: Αποκαλύπτει ποιος τραγούδησε στα blind auditions και δεν το ‘χουν δείξει!

Γ. Λιάγκας: «Θεωρώ ότι η Φαίη είναι η καλύτερη Ελληνίδα παρουσιάστρια»

Γ. Λιάγκας: Πώς χαρακτηρίζει τους 4 coaches του The voice και ποιον θα ‘θελε στην παρουσίαση αν δεν ήταν εκείνος!

To TLIFE στο πρώτο Press Junket στην Ελλάδα που έγινε για το The Voice! Όλο το παρασκήνιο

Τhe Voice: Μάθε γιατί μαζεύτηκαν όλοι οι συντελεστές σε γνωστό ξενοδοχείο!

Read More

And More