Άλκηστις Μαραγκουδάκη: Πώς κατάφεραν να πάρουν στο ΣΚΑΙ το Survivor όταν το έχασε το Star

Μετά από 17 χρόνια στον ΑΝΤ1, επόμενος επαγγελματικός σταθμός της Άλκηστις Μαραγκουδάκη ήταν το Star. «Ήταν ένα κανάλι που δεν είχε πολλές παραγωγές, αλλά με τη συγκεκριμένη συνεργασία έμαθα ακόμα καλύτερα το κομμάτι του ξένου προγράμματος» εξηγεί στο περιοδικό People και τον Μαρίνο Βυθούλκα. Αυτός ήταν και ο λόγος που ύστερα από 18 μήνες αποχωρεί από το Star, καθώς σε αυτό το διάστημα είχε βάλει το κανάλι σε μια γραμμή επιτυχίας και χωρίς παραγωγές ένιωθε πως δεν είχε κάτι άλλο δημιουργικό να προσφέρει.

Στη συνέχεια αναλαμβάνει τη διεύθυνση προγράμματος στον Alpha «Η τηλεοπτική επιστροφή του Big Brother στην Ελλάδα με βρήκε αντίθετη. Ένιωθα ότι αλλοιώνεται χωρίς λόγο το προφίλ του καναλιού. Πίστευα ότι το συγκεκριμένο ριάλιτι είχε ξεπεραστεί και χωρίς λόγο το κανάλι γύριζε πίσω. Τελικά έφυγα με την έλευση των Γερμανών, διότι διαφωνούσαμε σε πάρα πολλά θέματα. Στον Alpha, όμως, αποκόμισα πολλά από το RTL, καθώς έμαθα τον τρόπο σκέψης και την αναλυτικότητα των Γερμανών».

Επόμενος σταθμός είναι ο Όμιλος Ρέστη, στον οποίο αναλαμβάνει σύμβουλος, ενώ το Φεβρουάριο του 2014 αποδέχτηκε την πρόταση του Γιάννη Αλαφούζου να αναλάβει τη διεύθυνση προγράμματος του ΣΚΑΪ. «Ο ΣΚΑΪ ως περιεχόμενο ταίριαζε στην τηλεοπτική μου αισθητική. Τότε είχε μόνο ενημέρωση, ντοκιμαντέρ, ξένες σειρές και κάποιες εκπομπές μαγειρικής. Είναι ένας διαφορετικός σταθμός από τους υπόλοιπους, με προσεγμένο ποιοτικό προφίλ και δεν θα ήθελα με τίποτα να γίνει ένα αντίγραφο των υπολοίπων καναλιών. Έπειτα από πολλές έρευνες, αποφασίσαμε από κοινού να κάνουμε συγκεκριμένες προσθήκες στην ψυχαγωγία. Όσο, όμως, κι αν ενισχύσουμε την ψυχαγωγία, θα πρέπει να έχουμε σεβασμό στον τηλεθεατή και να κρατήσουμε το ποιοτικό προφίλ του σταθμού». Η πρώτη μεγάλη επιτυχία στην ψυχαγωγία έρχεται με την πρεμιέρα του πρώτου X-Factor τον Απρίλιο του 2016.

«Το Survivor ήταν η πρόκληση»

Η επιτυχία του X-Factor γίνεται ουσιαστικά το εφαλτήριο για το ΣΚΑΪ να μπει ενεργά στο κομμάτι της ψυχαγωγίας, αγοράζοντας δύο ακόμη παραγωγές, όπως το The Voice και το Survivor. «Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως το Star θα ακύρωνε τα δύο συγκεκριμένα προγράμματα. Μόλις, λοιπόν, μάθαμε ότι το Voice και το Survivor αποδεσμεύτηκαν από το Star, μετά το θέμα με τις άδειες, με παρότρυνση του Γιάννη Αλαφούζου αμέσως επικοινωνήσαμε με την Acun Medya, προκειμένου να τα εντάξουμε στο πρόγραμμά μας.Tον Οκτώβριο του 2016, μαζί με τον Γιάννη Αλαφούζο, πήγαμε στην Τουρκία για τη συμφωνία. Παρακολουθήσαμε πολλές ώρες Survivor. Η εικόνα ήταν συγκλονιστική. Το πρώτο πράγμα που μας έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν το διαφορετικό περιεχόμενο από ό,τι ξέραμε, με ιδιαίτερη έμφαση στα αγωνίσματα, χωρίς σκληρό και κίτρινο ριάλιτι, ξεχωρίσαμε το σύγχρονο μοντάζ, το slow motion και την καταπληκτική εικόνα από τον Άγιο Δομίνικο. Δεν μπορούσαμε όμως εκείνη τη στιγμή να φανταστούμε πως θα κάνει πάνω από 30% τηλεθέαση και θα γίνει φαινόμενο. Όταν ο Acun Ilıcalı μας είπε ότι εκτιμούσε πως θα κάνει 40%, είχαμε ενδοιασμούς. Το ότι ένα κανάλι, όπως ο ΣΚΑΪ, που κυμαινόταν στο 8% με 10%, φτάνει να κάνει 60% τηλεθέαση σε ένα πρόγραμμα, σημαίνει ότι μιλάμε για ένα παγκόσμιο τηλεοπτικό φαινόμενο. Ξέρεις, πολλοί με ρωτούν αν ανοίγω σαμπάνιες λόγω της τεράστιας επιτυχίας. Θα σου πω μόνο ότι δικαιωθήκαμε. Τo Survivor και σαν επιτυχία αλλά και σαν τηλεοπτικό περιεχόμενο με γεμίζει χαρά και ταυτόχρονα μου δημιουργεί την πρόκληση και το δημιουργικό άγχος για τη συνέχεια. Μαζί με τη διοίκηση και την ομάδα μου έχουμε ήδη σχεδιάσει την επόμενη μέρα, καινούριες ιδέες για να ξεπεράσω τον εαυτό μου».

Διάβασε όλη τη συνέντευξη στο People που κυκλοφορεί

Read More

And More