Όλα ξεκίνησαν πριν από λίγες μέρες, όταν η γνωστή δημοσιογράφος κατήγγειλε μέσα από την προσωπική της σελίδα στο facebook, τα όσα έζησε με φίλους της, σε γνωστή ταβέρνα της ΣύΌπως έγραψε η Μαρία Δεναξά…
O λογαριασμός ήταν αρκετά «φουσκωμένος», δεν υπήρχαν πουθενά αναρτημένες οι τιμές, δεν τους δόθηκε κατάλογος για να τις δουν, το μαγαζί δεν είχε POS και στην απόδειξη δεν αναφέρονταν τα πιάτα που παρήγγειλαν. Στην ανάρτησή της μάλιστα υπήρχε και η σχετική απόδειξηρου.
Διάβασε την απάντηση της ιδιοκήτριας της ταβέρνας στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ