Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.04.2016 | 12:35

Πώς να κάνεις την καλύτερη τεχνική αναπνοής γιόγκα για το άγχος (ΒΙΝΤΕΟ)

Πώς να κάνεις την καλύτερη τεχνική αναπνοής γιόγκα για το άγχος (ΒΙΝΤΕΟ)
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Οι ασκήσεις αναπνοής ή pranayama, είναι ένα μεγάλο μέρος της γιόγκα και είναι μεταξύ των βασικών “εργαλείων”, που χρησιμοποιούν πολλοί ψυχολόγοι, ιδιαίτερα όταν εργάζονται με πελάτες που βιώνουν έντονο στρες ή άγχος.

Η διαφραγματική αναπνοή είναι η πιο ευρέως γνωστή τεχνική αναπνοής, αλλά νέες επιστημονικές έρευνες έχουν αρχίσει να ρίχνουν φως σε άλλες τεχνικές της pranayama και τα οφέλη τους.

Διάβασε τις λεπτομέρειες και δες το βίντεο, στο iatropedia
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook