Πίσω στην κορυφή της σελίδας
09.08.2016 | 21:18

Ζέτα Δούκα: Στην παραλία χωρίς ρετούς, τέσσερις μήνες μετά τη γέννα!

Ζέτα Δούκα: Στην παραλία χωρίς ρετούς, τέσσερις μήνες μετά τη γέννα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερωτευμένη και ευτυχισμένη πλάι στον σύντροφό της είναι η Ζέτα Δούκα. Η γνωστή ηθοποις, μετά τον ερχομό και της πανέμορφης κορούλας της είναι στα καλύτερά της, και έχει χίλιους λόγους να χαμογελά καθημερινά. Το μωρό, ήρθε άλλωστε στη ζωή τη δική της και του αγαπημένου της Μιχάλη Χατζηαντωνά στη σωστή στιγμή... Γιατί όλα τελικά θέμα timing είναι,όπως έχει πει και η ίδια στο παρελθόν.

Αυτές τις μέρες, λοιπόν, μακριά από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις και τη φασαρία της Αθήνας, η γνωστή ηθοποιός βρέθηκε με τον καλό της στη Μύκονο και απόλαυσαν τον ήλιο και τη θάλασσα παρέα με τους φίλους τους. Ο φωτογραφικός φακός του TLIFE τους εντόπισε στην παραλία, με την Ζέτα να ξεχωρίζει για την τέλεια σιλουέτα της. Έχοντας χάσει σχεδόν όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης, μόλις τέσσερις μήνες μετά τη γέννα, η Ζέτα κλέβει τις εντυπώσεις με το μπικίνι της.



Λίγες μέρες πριν τις διακοπές στη Μύκονο, το ζευγάρι βρέθηκε με την μπέμπα στην Τήνο και η γνωστή ηθοποιός ανέβασε μια φωτογραφία στο Instagram και έστειλε το δικό της μήνυμα για την αξία του ύπνου του μωρού...

 

Ο υπνος του μωρού στις διακοπες εχει κ αυτος κανόνες κ γινεται πιο εύκολος με παρκοκρεβατο @inglesinagr . Το καλοκαίρι οι συνθήκες του ύπνου αλλάζουν για όλους μας, πόσο μάλλον για τα μωρά. Τα ζεστά υπνοδωμάτια, το φως του ήλιου που κρατάει μέχρι αργά, καθώς και το έντονο πρωινό φως, μπορεί να διαταράξουν τη ρουτίνα του ύπνου του μωρού. Η ειδική σε προβλήματα ύπνου Mandy Gurney του κέντρου ύπνου Millpond Sleep Clinic μας δίνει συμβουλές για το πώς θα κοιμηθεί το μωρό μας ήσυχα το καλοκαίρι. 1. Χαμηλώστε το φως! «Το βιολογικό μας ρολόι, ρυθμίζεται από το φως. Το σκοτάδι, βοηθάει τον ήσυχο ύπνο μια που ενεργοποιεί την παραγωγή της ορμόνης του ύπνου (της μελατονίνης). Γι’ αυτό αν το δωμάτιο δεν διαθέτει, εφοδιαστείτε με σκούρες κουρτίνες ή στόρια συσκότισης. 2. Διατηρήστε μια δροσερή θερμοκρασία στο δωμάτιο Οι έρευνες λένε ότι ένα ζεστό υπνοδωμάτιο, είναι ο βασικός «ένοχος» για τις διαταραχές του ύπνου. Για να διατηρήσετε το δωμάτιό δροσερό, κλείστε τις περσίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας και ανοίξτε τα παράθυρα ελαφρά το βράδυ. Ένας ανεμιστήρας σε χαμηλή ταχύτητα θα βοηθήσει να κυκλοφορήσει το δροσερό νυχτερινό αεράκι. 3. Δώστε χρόνο στο παιδί να χαλαρώσει! Επειδή το καλοκαίρι τα παιδιά, κολυμπούν παίζουν και διασκεδάζουν περισσότερο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τους δημιουργείται μια σχετική υπερένταση στο τέλος της ημέρας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να του δώσετε χρόνο να χαλαρώσει πριν τον ύπνο! Ένα παραμύθι, ή ένα ποτήρι δροσερό γάλα με ένα μπισκότο βρώμης θα το κοιμίσουν γλυκά! 4. Διατηρήστε μια «ρουτίνα ύπνου» Συχνά το καλοκαίρι οι γονείς παρασυρμένοι από τη χαλάρωση των διακοπών ξεχνάμε την ρουτίνα που κρατούσαμε το χειμώνα. Όμως τα μωρά την χρειάζονται και το καλοκαίρι! Γι’ αυτό κάντε το μωρό ένα μπάνιο και πηγαίνετε το κατ ‘ ευθείαν στο δωμάτιό του χωρίς να επιστρέψει στο καθιστικό. Χαμηλώστε τα φώτα και διαβάστε του ένα παραμύθι. Στη συνέχεια, πείτε του καληνύχτα και…όνειρα γλυκά του! - See more at: http://www.imommy.gr/vrefos/anaptiksi/article/5219/4-tropoi-gia-na-koimatai-hsyxo-to-mwro-to-kalokairi/#sthash.1TgAd04f.dpuf

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης zetadouka (@zetadouka) στις


Δες φωτογραφίες από τη Μύκονο:






 

Καλοκαιρινές παρέες!!#summer #islands #friends

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης zetadouka (@zetadouka) στις


Φωτογραφίες: Τάσος Κοντοκώστας


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook