Το City Link γίνεται ”ροζ” στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies κάθε Οκτώβριο πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί επάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.

Sydney, Opera

Verona, The Arena

UK, Harrods

Για 3 συνεχόμενη φορά το City Link – ένα κομβικό κτίριο στο κέντρο της πόλης – θα φωταγωγηθεί ροζ και θα μετατραπεί σε σύμβολο αισιοδοξίας που μεταφέρει το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

2013/ Στοά Σπυρομήλιου

2012

Φέτος, με την υποστήριξη του πολυκαταστήματος attica, η εκδήλωση φωταγώγησης φιλοδοξεί να δώσει και έμπρακτη στήριξη σε ανασφάλιστες και οικονομικά αδύναμες γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο του μαστού και αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος της θεραπείας τους μέσω φιλανθρωπικού δείπνου που θα πραγματοποιηθεί μέσα στη Στοά Σπυρομήλιου. Έμπνευση για τον σκοπό αυτό αποτελεί η Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση-Στήριξη «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.» και ο Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης, χειρουργός μαστού, Πρόεδρος και Ιδρυτής της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», που έχουν αφιερωθεί στην υποστήριξη αυτών των γυναικών.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου, στις 20.00 και το πλήρες ποσό από την αγορά προσκλήσεων-εισιτηρίων θα διατεθεί για την ενίσχυση της δράσης της Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.

Read More

And More