Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.12.2010 | 15:30

Kι όμως! Η απιστία είναι στο αίμα μας!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Μερικοί άνθρωποι φαίνεται πως απλώς δεν είναι γεννημένοι για να μείνουν πιστοί στον ή στη σύντροφό τους, καθώς αμερικανοί επιστήμονες ισχυρίζονται ότι εντόπισαν ένα γονίδιο που αυξάνει τις πιθανότητες της απιστίας και σεξουαλικών…παρασπονδιών.

Οι ερευνητές, υπό τον Τζάστιν Γκαρσία του πανεπιστημίου Μπίνγκαμτον της Νέας Υόρκης (SUNY), που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό PLoS ONE, σύμφωνα με τη βρετανική "Ντέιλι Μέιλ", μελέτησαν 180 νέους και νέες σχετικά με τις απόψεις τους για τις διαπροσωπικές σχέσεις και στη συνέχεια εστίασαν την προσοχή τους στο γονίδιο DRD4, που επηρεάζει το επίπεδο της χημικής ουσίας ντοπαμίνης στον εγκέφαλο.

Περίπου το ένα τέταρτο των νέων που διέθεταν μια συγκεκριμένη παραλλαγή του γονιδίου, είχαν διπλάσιες πιθανότητες να είναι άπιστοι. Και όταν όντως έκαναν απιστίες, δεν περιορίζονταν σε μία μόνο φορά. Στους ανθρώπους με τη συγκεκριμένη γενετική παραλλαγή, φαίνεται πως το εγκεφαλικό σύστημα απόλαυσης-ανταμοιβής ενεργοποιείται από την απελευθέρωση της ντοπαμίνης στους νευρώνες, στις περιπτώσεις της απιστίας, όπου συνυπάρχουν υψηλό ρίσκο και η ανάλογη "ανταμοιβή".

Σύμφωνα με τους ερευνητές, στους συγκεκριμένους ανθρώπους, λόγω της λειτουργίας της ντοπαμίνης στον εγκέφαλο, η προοπτική απιστίας δημιουργεί το ίδιο αίσθημα με αυτό ενός χαρτοπαίκτη που βλέπει την τύχη του να αλλάζει και να κερδίζει ή ενός αλκοολικού που απολαμβάνει ένα ακόμα ποτό.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Πιέσεις στο πρόσωπο: 4 απλές ασκήσεις που είναι σαν να κάνεις βελονισμό στο σπίτι!
Κάν'το μόνη σου: Πως να φτιάξεις ένα clutch από πλαστικοποιημένο χαρτί!
Meghan Markle: Η sexy σύντροφος του πρίγκιπα Harry αποκαλύπτει τα fitness μυστικά της