Πίσω στην κορυφή της σελίδας
02.07.2013 | 17:12

Τελικός του Skinos Mediterranean Cocktails Challenge 2013: Ένα υπέροχο party!

Τελικός του Skinos Mediterranean Cocktails Challenge 2013: Ένα υπέροχο party!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ένα μεγάλο, υπέροχο, γευστικό party ήταν, εν τέλει, ο τελικός του Skinos Mediterranean Cocktails Challenge 2013, που διεξήχθη πριν λίγες ημέρες στο Hytra bar restaurant, της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.

Οι επτά εξαιρετικοί bartenders, 4 από την Ελλάδα και 3 από Κύπρο, Λίβανο και Τουρκία, οι φιναλίστ που προέκυψαν από τους 150 περίπου που έθεσαν φέτος υποψηφιότητα, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, με σκοπό να διεκδικήσουν τον τίτλο του νικητή του διαγωνισμού και το εισιτήριο για τον κορυφαίο cocktail event, το «Tales of Cocktail», στην Νέα Ορλεάνη, τον Ιούλιο.

Νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Μεγαλοκονόμος, head bartender του μπαρ Think+ στο Χαλάνδρι. Το signature cocktail του, “South of Heaven”, με Skinos, Cocchi Americano, Fernet Branca και bitters από σέλερι εντυπωσίασε με την αρωματική και γευστική του πολυπολοκότητα την κριτική επιτροπή (Θάνος Προυναρούς από το Baba Au Rum και Σπύρος Πατσιαλός από το Φάλτσο) αλλά και όλους όσοι είχαν την τύχη να το δοκιμάσουν. Την δεύτερη θέση κατέκτησε ο Βασίλης Κυρίτσης, του αθηναικού The Gin Joint, ενώ την τρίτη ο Ζάχος Κυρίτσης, από το bar Ten, στη Λαμία.



Το εντυπωσιακό rooftop της Στέγης ήταν κατάμεστο από κόσμο που, απολαμβάνοντας δροσερά Skinos Sour και ακούγοντας μουσικές της Εύας Μπουντούρη του EnLefko, παρακολουθούσε τους διαγωνιζόμενους bartenders να δημιουργούν υπέροχα cocktails που μοσχοβολούσαν Μεσόγειο.

"South of Heaven"


Στο 3 έτος της διοργάνωσής του ο διαγωνισμός Skinos Mediterrenean Cocktails Challenge έχει γίνει πια θεσμός. Σκοπός του είναι η δημιουργία και προώθηση της κουλτούρας των Μεσογειακών κοκτείλς, σε διεθνές επίπεδο. Η φετινή διοργάνωση ανέβασε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη καθώς αποτέλεσε ένα σημαντικό διεθνές γεγονός, με τον μεγάλο Τελικό της Αθήνας να είναι το αποκορύφωμα προκριματικών και ημιτελικών, που κράτησαν μήνες, σε Αθήνα, Θες/νικη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λευκωσία, Βυρηττό και Κωνσταντινούπολη!

Το 2011, το 1ο βραβείο ,Gold Mediterranean Cocktail, κατέκτησε η δημιουργία Mediterranean Sunset του Γιώργου Τσιρίκου που συνδύασε αρμονικά ξερό σύκο, χυμούς Μεσογειακών εσπεριδοείδών (λεμόνι & κόκκινο πορτοκάλι) ,ιταλικό vermouth antica formula Carpano με μια γερή δόση Skinos Mastiha Spirit.

Το 2012, μεγάλος νικητής αναδείχτηκε ο Παναγιώτης Καναβέτας, bartender στο «Φάλτσο Bar» στο Μαρούσι, με το cocktail “Miel Mediterranee”, στο οποίο συνδύασε Skinos Mastiha spirit, Metaxa, σπιτικό σιρόπι μέλι, Pomelo, χυμό λεμονιού και κάρδαμο.

Μερικά λόγια για το Skinos Mastiha Spirit
O Skinos Mastiha Spirit είναι το μεγαλύτερο Ελληνικό λικέρ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και το πρώτο σε εξαγωγές σε πάνω από 15 χώρες.
Το 2011 τιμήθηκε με το χρυσό μετάλλιο στον μεγαλύτερο διαγωνισμό γευσιγνωσίας αλκοολούχων ποτών, το San Francisco World Spirits Competition.
Το 2013, στο 13ο San Francisco World Spirits Competition, του απονεμήθη το Ασημένιο Μετάλλιο στην κατηγορία Liqueurs
•    Το όνομά του Skinos προέρχεται από τα βάθη της ιστορίας και το οφείλει στον Ηρόδοτο, αφού έτσι ονόμασε πρώτος την μαστίχα (σκίνος).
•    Η συσκευασία του, λιτή στην γραμμή και στον σχεδιασμό της εκφράζει την Μεσογειακή καταγωγή του αλλά και το μοντέρνο χαρακτήρα του.
•    Ο Skinos Mastiha Spirit είναι το μοναδικό ποτό μαστίχας που παράγεται από απόσταξη μαστίχας χωρίς προσθήκη αρωμάτων (essence) ή μαστιχέλαιου.
•    Ο Skinos Mastiha Spirit παράγεται σε ένα από τα ιστορικότερα και μεγαλύτερα ποτοποιεία της Ελλάδας όπου παράγονται διεθνή Ελληνικά προϊόντα (Metaxa Brandy).

Μερικά λόγια για την Concepts:

Η Concepts είναι ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα δίκτυα εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών και μπύρας. Δημιουργήθηκε το 2001 από έμπειρα στελέχη πολυεθνικών εταιριών καταναλωτικών προϊόντων. Στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της εταιρίας περιλαμβάνονται τα γνωστά σήματα DISARONNO, BUDWEISER, TIA MARIA, PITU και SKINOS. H εταιρία ξεχωρίζει για τη δημιουργία καινοτομιών, την εξαιρετική γνώση της αγοράς, το υψηλό επίπεδο στελεχιακού δυναμικού και την ισχυρή επένδυση σε ενέργειες marketing και promotion. Πρόσφατα λάνσαρε το MASTIQUA, το νέο ανθρακούχο νερό με μαστιχόνερο.


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook