Πίσω στην κορυφή της σελίδας
13.11.2010 | 19:55

Έδωσαν 7πλάσια δόση σε 5χρονο και πέθανε!

Έδωσαν 7πλάσια δόση σε 5χρονο και πέθανε!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ένα πεντάχρονο αγόρι έχασε τη ζωή του μετά από αμέλεια των γιατρών που του χορήγησαν θανατηφόρα δόση φαρμάκου.

Το περιστατικό συνέβη στην Αγγλία και τώρα οι συγγενείς του μικρού φοβούνται πως δεν θα αποδοθεί δικαιοσύνη για το θάνατο του.

Ο Bailey Ratcliffe διαγνώσθηκε ως επιληπτικός σε ηλικία 2 ετών.

Τον περασμένο Μάιο, εισήχθη στο νοσοκομείο μετά από συνεχείς επιληπτικές κρίσεις. Στον άτυχο μικρό, χορηγήθηκε κατα λάθος 7πλάσια δόση αντιεπιληπτικού. Η συνιστώμενη δοσολογία προέβλεπε 400 mg κι όμως στο αγόρι δόθηκαν 2820mg!!

Η κατάσταση του επιδεινώθηκε και το παιδί χρειάστηκε να διασωληνωθεί. Η καρδιά του όμως σταμάτησε να χτυπά και οι γιατροί προσπάθησαν μάταια να τον επαναφέρουν στη ζωή.

H Βασιλική Εισαγγελική Υπηρεσία κατέληξε πως δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για μια ρεαλιστική πιθανότητα καταδίκης για ανθρωποκτονία από βαρεία αμέλεια. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως το προσωπικό του νοσοκομείου NHS που εμπλέκεται στην υπόθεση (ένας γιατρός και δύο νοσοκόμες) ενδέχεται να καταφέρουν εντέλει να αποφύγουν τις διώξεις.

Δικηγόροι ισχυρίζονται πως υπήρξε  μεν παράβαση καθήκοντος σε ότι αφορά στην φροντίδα του μικρού ωστόσο θα είναι πολύ δύσκολο να αποδειχθούν και να αποδοθούν ποινικές ευθύνες ενώπιον του δικαστηρίου.

Η μητέρα του μικρού δήλωσε εξοργισμένη στη Daily Mail: Κατέστρεψαν τη ζωή μας. Είναι αηδιαστικό αυτό που συμβαίνει".

Εκπρόσωπος του νοσοκομείου περιορίστηκε στο να δηλώσει: "Λυπούμαστε βαθύτατα για ό,τι συνέβη"


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook