Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.05.2013 | 20:19

Οι celebrities που στήριξαν την πρωτοβουλία της ΤOMS

Οι celebrities που στήριξαν την πρωτοβουλία της ΤOMS
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρωτότυπη και φρέσκια ενέργεια της TOMS, STYLE YOUR SOLE το Σάββατο 18 Μαΐου 2013 στο κατάστημα Detroit στην Κηφισιά.

Πολλοί επώνυμοι έδωσαν το παρόν προκειμένου να στηρίξουν την πρωτοβουλία της TOMS. Η Σόφι Πασχάλη, η Βίκυ Καγιά, η Μαριάντζελα Παράβαλου, ο Βασίλης Τρίκαρδος, η Μαρέβα Γκραμπόφσκι, η Αλεξάνδρα Κατσαΐτη, ο Πέτρος Κόκκαλης, ο Κώστας Δροσόπουλος, η Ρούλα Λινάτσα κ.ά.

Καθώς σκοπός του StyleYourSole παγκοσμίως, είναι να φέρνει κοντά φίλους της TOMS και γνωστούς καλλιτέχνες και όλοι μαζί να βάζουν το ταλέντο τους, τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους για να ζωγραφίσουν παπούτσια TOMS και μέσα από αυτή τη δραστηριότητα να βοηθήσουν παιδιά σε όλο τον κόσμο που έχουν ανάγκη, τρεις Ελληνίδες καλλιτέχνιδες, η Ειρήνη Βεργίτση, η Κατερίνα Τραγά και η Λαλίν Πιερράκος ζωγράφισαν στο χέρι παπούτσια TOMS για όλους τους καλεσμένους και για τους μικρούς φίλους που παρευρέθηκαν.

Την ίδια ημέρα, έγινε και η παρουσίαση της συλλεκτικής σειράς TOMS by IV σχεδιασμένα από τη ζωγράφο Ειρήνη Βεργίτση (www.irenevergitsi.com). Μοναδικά prints σε αριθμημένα ζευγάρια παπουτσιών αποκλειστικά για το διάσημο brand, ήταν διαθέσιμα προς πώληση.

Ένα σημαντικό ποσό από τα έσοδα των πωλήσεων δόθηκε στο φιλανθρωπικό σωματείο Μαζί για το παιδί.
Κατά τη διάρκεια όλης της εβδομάδας του StyleYourSoleevent, την καλλιτεχνική επιμέλεια των βιτρινών των καταστημάτων ανέλαβαν οι σπουδαστές του FashionWorkshopbyVickyKaya.
www.toms-shoes.gr
www.facebook.com/tomsgreece

Δες φωτογραφίες

/

/









About TOMS
Το 2006 ο Αμερικανός Blake Mycoskie ταξιδεύοντας σε ένα χωριό της Αργεντινής, διαπίστωσε ότι τα παιδιά δεν είχαν παπούτσια για να προστατεύσουν τα πόδια τους. Θέλοντας να τα βοηθήσει δημιούργησε την TOMS, μια εταιρεία που για κάθε ζευγάρι παπούτσια που θα πουλούσε θα πρόσφερε ένα ζευγάρι σε κάθε παιδί που το είχε ανάγκη. One for One. Από τότε η  TOMS έχει εξελιχθεί από μία εταιρεία υποδημάτων, σε μία One for One εταιρεία, απευθυνόμενη σε διαφορετικές ανάγκες εκτός των υποδημάτων όπως τα γυαλιά οράσεως, βοηθώντας να δώσει όραση σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook