Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.08.2010 | 12:01

Στοπ στα ενοχλητικά τηλεφωνήματα για χρέη και δόσεις!

Στοπ στα ενοχλητικά τηλεφωνήματα για χρέη και δόσεις!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Οι τράπεζες και άλλες επιχειρήσεις, αναθέτουν το ''κυνήγι'' των οφειλετών τους είτε σε εισπρακτικές εταιρίες είτε σε υπαλλήλους τους, που παίρνουν τηλέφωνο τους πελάτες και τους πιέζουν για την αποπλήρωση του χρέους.

Ωράριο δεν υπάρχει. Το τηλέφωνό σου μπορεί να χτυπήσει και μες στο μεσημέρι για να σου θυμίσει κάποιος υπάλληλος με αυστηρό ύφος πως πρέπει να είσαι εντάξει στις υποχρεώσεις σου.

Ένα νέο νομοσχέδιο υπόσχεται ότι θα βγάλει τον πολίτη από αυτή τη τρομερά δύσκολη θέση. Θα επιβάλλει στον όποιο δανειστή να μην τηλεφωνεί στον δανειολήπτη πάνω από μία φορά το μήνα. Θα υπάρξει ωράριο προκειμένου ο οφειλέτης να μην δέχεται κλήσεις ό,τι ώρα να'ναι ενώ ο πολίτης θα πρέπει να ενημερώνεται σε περίπτωση που η συνομιλία καταγράφεται και θα έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη συνομιλία που έχει καταγραφεί και να τη χρησιμοποιήσει νομικά.

Παράλληλα, όπως ισχύει και για τις εισπρακτικές εταιρίες, θα απαγορευτεί οποιαδήποτε επικοινωνία του δανειστή με συγγενικά πρόσωπα ή πρόσωπα από το εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον του οφειλέτη.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Από Δευτέρα πιο κούκλα! Πανεύκολες μάσκες για πρόσωπο, σώμα, μαλλιά με ότι έχεις στην κουζίνα σου!
THIS WEEK! Τι φόρεσαν οι επώνυμες; Ψήφισε την πιο καλοντυμένη!
ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ; Ο Δ. Γρηγοράκης και η ομάδα του απαντούν στις ερωτήσεις σου!
Υπνοδωμάτιο: Το νέο χρωματικό trend για τον πιο πολύτιμο χώρο του σπιτιού κατέφθασε και είναι ό,τι καλύτερο
Top 10