“Νοιάζομαι, Μοιράζομαι” : Η εκστρατεία αγάπης του Mega πέτυχε τον στόχο της…

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η εκστρατεία αγάπης του Mega με τον τίτλο “Νοιάζομαι, Μοιράζομαι”. Με άλλα λόγια; Για ακόμα μία φορά οι Ελληνες τηλεθεατές και όχι μόνο απέδειξαν πως γνωρίζουν καλά την έννοια της λέξης “αλληλεγγύη”.

Ετσι, πάνω από εκατόν τριάντα τόνοι τροφίμων (λάδι, φρέσκα φρούτα και λαχανικά) θα αγοραστούν χάρη στην ανταπόκριση των τηλεθεατών στην καμπάνια «Νοιάζομαι | Μοιράζομαι», που οργάνωσε το Mega σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τράπεζας Τροφίμων και τη φιλανθρωπική οργάνωση «Μπορούμε». Μέχρι και την Δευτέρα 27 Μαίου (τελευταία μέρα της εκστρατείας) είχαν αποσταλεί περισσότερα από 200.000 γραπτά μηνύματα (sms) με στόχο να δοθεί η δυνατότητα σε αυτούς που έχουν ανάγκη, να αποκτήσουν πρόσβαση σε τρόφιμα που δύσκολα τους προσφέρονται.

Σύντομα, το Ίδρυμα Τράπεζας Τροφίμων και η οργάνωση «Μπορούμε» θα ξεκινήσουν τη διάθεση 35 τόνων ελαιόλαδου και 95 τόνων φρέσκων τροφίμων υψηλής διατροφικής αξίας, σε 190 ιδρύματα και συσσίτια που φροντίζουν για τη σίτιση πάνω από 30.000 ατόμων καθημερινά, σε έξι μεγάλες πόλεις της χώρας.

Το Mega, το Ίδρυμα Τράπεζας Τροφίμων και η φιλανθρωπική οργάνωση «Μπορούμε» ευχαριστούν τους πολίτες για τη θερμή ανταπόκρισή τους.

Read More

And More