H Ελένη Μενεγάκη είναι για ένατη χρονιά Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, ξεκίνησε το 1992 από την Evelyn H. Lauder έχοντας ως σύμβολο την εμβληματική Ροζ Κορδέλα. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα παγκόσμια προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και έχει μία και μόνο αποστολή: Να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού.

Η ελληνική πρωτοβουλία της Estée Lauder Hellas, από το 2005 έχει γίνει πλέον θεσμός με στόχο την υποστήριξη της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού. Το μοναδικό βραχιόλι που φιλοτεχνεί ο γνωστός σχεδιαστής Dukas, έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού, ως σύμβολο του αγώνα κατά της νόσου.

 

Το μήνυμα της καμπάνιας μεταφέρει και φέτος η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού κυρία Ελένη Μενεγάκη, συνεισφέροντας σημαντικά στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και στη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. «Ενωμένοι, μπορούμε να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού για όλους.» Τα έσοδα από την πώληση του νέου βραχιολιού, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο, τόσο σε φυσικά όσο και ηλεκτρονικά καταστήματα καλλυντικών, θα διατεθούν και φέτος για την οικονομική ενίσχυση του σπουδαίου ανθρωπιστικού έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ΕΑΕ).

 

It’s  #TimeToEndBreastCancer

Read More

And More