Survivor: Η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου έτρεξε να απομονωθεί βάζοντας τα κλάματα

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Λίγες ώρες πριν την αποχώρηση στο Survivor, οι παίκτες έχουν συγκεντρωθεί στο στίβο μάχης, όπου σήμερα είναι αρκετά απαιτητικός με αρκετά δύσκολο στόχο.

Η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου είναι μία από τις παίκτριες που δεν κατάφερε να βρει εύκολα τον στόχο, με τον Τζο Μαριδάκη να παίρνει τον πόντο.

Τότε η Ευρυδίκη, στεναχωρήθηκε και έτρεξε να απομονωθεί. Η Βρισηίδα Ανδριώτου, που είναι μία από τις καλύτερες της φίλες στο παιχνίδι, πήγα κοντά της, με την Ευρυδίκη να ξεσπάσει σε κλάματα.

«Άσε μόνη μου σε παρακαλώ. Δεν ήθελα να το αφήσω εκεί, ήθελα να το κάνω με τον δικό μου τρόπο. Άφησε με Βρισηίδα, δεν θέλω, φύγε θέλω να μείνω μόνη μου», είπε εκνευρισμένη η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164