Στέφανος Κασσελάκης – Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Στο γυμναστήριο με τον σύντροφό του μετά το αποτέλεσμα

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Χαλαρός και ευδιάθετος εμφανίστηκε στα τηλεοπτικά συνεργεία ο Στέφανος Κασσελάκης, μετά τα αποτελέσματα των εκλογών για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. Στο πλευρό του ο σύντροφός του, Tyler.

Πιο συγκεκριμένα, ο Στέφανος Κασσελάκης ερχόμενος από το γυμναστήριο, ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο του T-live, Μάρω Κανελλάκη για το πώς είναι η επόμενη ημέρα, μετά την αναμέτρηση. Τότε, ο κ. Κασσελάκης απάντησε: «Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν σας έχουν προσφέρει νερό ή καφέ. Θέλετε κάτι; Το θέμα είναι να μπορώ να κλείσω την πόρτα μου».

Ο Στέφανος Κασσελάκης δεν θέλησε να κάνει καμία άλλη δήλωση και εισήλθε στο εσωτερικό της πολυκατοικίας, όπου διαμένει στο Μετς.

Δες το σχετικό απόσπασμα από το T-live:

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο β’ γύρος των εκλογών για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα συνεχιστεί την επόμενη Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου, όπου θα αναμετρηθεί ο Στέφανος Κασσελάκης και η Έφη Αχτσιόγλου.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164