Δημήτρης Παπανώτας: Το αιχμηρό σχόλιο για τον Στέφανο Κασσελάκη – «Καλή χώνεψη»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Το δικό του σχόλιο έκανε στην έναρξη του Happy Day ο Δημήτρης Παπανώτας για τον Στέφανο Κασσελάκη. Αφορμή στάθηκε το «ευχαριστώ» του Chris Martin των Coldplay στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.

«Αφού επιμένετε στους Coldplay, τον Μητσοτάκη τον ευχαρίστησε εκεί, ο άλλος που έτρεχε, τζάμπα και βερεσέ έτρεχε;» είπε αρχικά ο Δημήτρης Παπανώτας.

«Ε, δεν τον ήξερε για να τον ευχαριστήσει» απάντησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

«Φαντάσου!» αποκρίθηκε ο Δημήτρης Παπανώτας, με την παρουσιάστρια να λέει: «Εσύ τώρα ψάχνεις αφορμές για να πεις για τον Κασσελάκη, άσε να τα πεις στον Βερύκιο».

«Δεν έχω να πω τίποτα, καλή χώνεψη!» κατέληξε στο σχόλιό του ο Δημήτρης Παπανώτας.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164