Ποινή φυλάκισης 12 μηνών στον δημοσιογράφο της ΕΡΤ

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Δώδεκα μήνες ποινή φυλάκισης επιβλήθηκε στον δημοσιογράφο της ΕΡΤ από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως, όπως μεταδίδει το newsit.gr.

Στον κατηγορούμενο δημοσιογράφο επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι για την παθούσα, δημοσιογράφο μη προσέγγισης και επικοινωνίας με οποιοδήποτε τρόπο (φυσικά, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά), μέχρι την αμετάκλητη εκδίκαση της υπόθεσης. 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164