Loewe: Πώς το ισπανικό brand βρέθηκε στην κορυφή της παγκόσμιας μόδας

Η λίστα του Lyst Index για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έφερε μια μικρή «επανάσταση» στον κόσμο της μόδας: για πρώτη φορά, το ισπανικό fashion house Loewe βρέθηκε στην πρώτη θέση των πιο δημοφιλών brands στον κόσμο. Ξεπερνώντας ονόματα όπως η Prada, η Gucci, η Miu Miu και η Balenciaga, που παραδοσιακά κυριαρχούν στο top 5, η Loewe απέδειξε ότι η επιτυχία δεν έρχεται πάντα με εκκωφαντικές κινήσεις αλλά με συνέπεια, στρατηγική και διαχρονική αισθητική.

 Gil-Gonzalez Alain/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Η Loewe ιδρύθηκε το 1846 στη Μαδρίτη και αποτελεί έναν από τους παλαιότερους οίκους μόδας στον κόσμο, με ιστορία που ξεκινά από την εποχή της βασιλικής Ισπανίας. Για δεκαετίες εξειδικευόταν στα δερμάτινα είδη, με τις τσάντες της να θεωρούνται σύμβολο ποιότητας και πολυτέλειας. Η μετάβασή της στη δημιουργία συλλογών ready-to-wear έγινε σταδιακά, αλλά σταθερά.

Η εξαγορά της από τον όμιλο LVMH τη δεκαετία του ’90 έδωσε νέα ώθηση στο brand, αλλά ήταν το 2013 και η ανάληψη της καλλιτεχνικής διεύθυνσης από τον Jonathan Anderson που σηματοδότησε την αρχή της σύγχρονης Loewe. Έκτοτε, ο βρετανός σχεδιαστής με έφεση στον μινιμαλισμό και το avant-garde στοιχείο, έχει χτίσει βήμα-βήμα μια δημιουργική ταυτότητα που δεν θυμίζει κανέναν άλλον.

Πώς έφτασε στην κορυφή του Lyst

 Gil-Gonzalez Alain/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Η άνοδος στην πρώτη θέση του Lyst Index δεν ήταν τυχαία. Η πλατφόρμα Lyst, που καταγράφει πραγματικές αναζητήσεις, αγορές και συμπεριφορές καταναλωτών, αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το τι είναι πραγματικά hot σε κάθε δεδομένη στιγμή.

Η φετινή επιτυχία της Loewe οφείλεται σε πολλαπλούς λόγους:

  • Η capsule συλλογή Paula’s Ibiza με τις ψάθινες τσάντες που έγιναν αντικείμενο πόθου για το καλοκαίρι.
  • Η συνέχιση της επιτυχίας των statement bags όπως η Puzzle, η Flamenco, αλλά και η νέα Squeeze bag, που έδωσαν νέα πνοή στο luxury leatherwear.
  • Οι εκκεντρικές RTW συλλογές του Anderson με αναφορές στο σουρεαλισμό και στο body illusion, που συνδυάζουν τέχνη και μόδα.
  • Και φυσικά, η αναγνωρισιμότητα που ήρθε από celebrities, όπως η Beyoncé, η οποία εμφανίστηκε στην περιοδεία της με custom δημιουργία Loewe – μια εντυπωσιακή ολόσωμη φόρμα με το χαρακτηριστικό Trompe l’oeil print του οίκου που απεικόνιζε χέρια.

Ένα ακόμη στοιχείο που έδωσε ώθηση στην εμπορική επιτυχία της Loewe ήταν το viral Anagram tank top, που βρέθηκε στην κορυφή των προϊόντων με τη μεγαλύτερη ζήτηση για το τρίμηνο. Το συγκεκριμένο κομμάτι, απλό αλλά χαρακτηριστικό, αποτυπώνει τέλεια την αισθητική του brand: λιτότητα, ισχυρό design και αναγνωρίσιμη ταυτότητα.

 Gil-Gonzalez Alain/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Η άνοδος της Loewe δείχνει ότι σήμερα, στη μόδα, δεν αρκεί να είσαι απλώς trendy. Πρέπει να έχεις ταυτότητα, συνέπεια και αισθητική πρόταση. Ο Jonathan Anderson έχει καταφέρει να επανατοποθετήσει το brand στο σύγχρονο τοπίο, χωρίς να θυσιάσει την κληρονομιά του. Και αυτός είναι ο λόγος που η Loewe δεν είναι απλώς το πιο hot brand του πλανήτη αυτή τη στιγμή, αλλά και ένα από τα πιο influential για το μέλλον της μόδας.

 

 

Το TLIFE έχει γενέθλια και αυτός ο Μάιος είναι γεμάτος εκπλήξεις! Γίνε μέρος της γιορτής με ένα κλικ εδώ.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164