Πως η Cartier κατέκτησε τη Gen Z

Η Cartier ζει τη δική της χρυσή αναγέννηση — και αυτή τη φορά, την οδηγεί η Generation Z. Ο γαλλικός οίκος, συνώνυμος με τη διαχρονική κομψότητα και την understated πολυτέλεια, βλέπει τη νέα γενιά να στρέφεται προς τα dress watches, επαναφέροντας στο προσκήνιο την τέχνη της εκλεπτυσμένης ωρολογοποιίας.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cartier Official (@cartier)

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Chrono24, το μερίδιο της Cartier στις αγορές ρολογιών της Gen Z τετραπλασιάστηκε μέσα σε επτά χρόνια — από 1,7% το 2018 σε 6,8% το 2025. Η τάση δείχνει ξεκάθαρα πως οι νεότεροι λάτρεις των ρολογιών εγκαταλείπουν τη «θορυβώδη» αισθητική των sport watches για κάτι πιο ήσυχα πολυτελές.

 

Στο επίκεντρο αυτής της αναγέννησης βρίσκονται τα Tank, Santos και Panthère — τρία μοντέλα που ορίζουν το DNA της Cartier. Μικρότερα σε όγκο, με δερμάτινα λουράκια, χρυσές λεπτομέρειες και minimal design, αντιπροσωπεύουν το νέο πρόσωπο του refined luxury.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cartier Official (@cartier)

Από την Τέιλορ Σουιφτ μέχρι τον Τιμοτέ Σαλαμέ, οι πιο επιδραστικοί εκπρόσωποι της νέας γενιάς του Χόλιγουντ έχουν συμβάλει καθοριστικά στη εκτόξευση του οίκου.

@taylorswift

Η εμφάνιση της Swift με Cartier Santos στις φωτογραφίες του αρραβώνα της με τον Τράβις Κέλσι αύξησε τις online αναζητήσεις για το μοντέλο πάνω από 2000%.

Στο TikTok και το Instagram, Gen Z influencers ενισχύουν ακόμη περισσότερο την απήχηση της Cartier, μεταφέροντας τη μαγεία της σε μια γενιά που αγαπά την αυθεντικότητα και τη vintage αισθητική.

Η επιτυχία δεν είναι τυχαία. Στα μέσα του 2010, η Cartier επαγόρασε απούλητα ρολόγια από την αγορά, βάζοντας τέλος στη λεγόμενη γκρίζα αγορά και επαναφέροντας τον έλεγχο της αξίας και της εικόνας της. Με αυτή την κίνηση, ο οίκος εξασφάλισε τη σταθερότητα των τιμών του και ανανέωσε την αίγλη του ως πραγματικά πολυτελές brand.Παράλληλα, η άνοδος των vintage Cartier σε διεθνείς δημοπρασίες — με κορυφαίο παράδειγμα το Cartier Crash του 1967, που πουλήθηκε για 1,5 εκατομμύριο δολάρια — ενίσχυσε ακόμη περισσότερο το status της μάρκας.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cartier Official (@cartier)

Αν και η αγορά των dress watches φαίνεται να έχει επιβραδύνει προσωρινά σε κάποιες αγορές, η Cartier αποδεικνύει ότι το διαχρονικό ποτέ δεν περνά απαρατήρητο. Η «quiet luxury» αισθητική της, με την έμφαση στην ποιότητα, το design και την ιστορικότητα, αγγίζει ακριβώς τη νοοτροπία της Gen Z: λιγότερα, αλλά καλύτερα.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cartier Official (@cartier)

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cartier Official (@cartier)

Η Cartier παραμένει πιστή στις ρίζες της, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσεται με τρόπο που μοιάζει απόλυτα φυσικός — chic, σύγχρονος, χωρίς υπερβολές. Και αυτό είναι ίσως το μυστικό της επιτυχίας της: δεν ακολουθεί τις τάσεις· τις ορίζει και αυτό ταιριάζει απόλυτα στο mindset που έχει η Gen Z.

Κεντρική φωτογραφία- Profimedia 

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164