Ο Β. Παπακωνσταντίνου τραγουδάει για…το νερό!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

O Bασίλης Παπακωνσταντίνου τραγούδησε το Σάββατο στην λήξη του φεστιβάλ “Καλαμάς” στον Παραπόταμο Θεσπρωτίας. Το Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε με σκοπό να αναδειχθεί η ανάγκη να διατηρηθούν καθαρά τα νερά του ποταμού Καλαμά.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν την περασμένη Πέμπτη και διεξήχθησαν κάτω από τα ερείπια της αρχαίας Φανωτής και δίπλα στον Καλαμά.

Δες φωτογραφίες από την συναυλία του Βασίλη:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164