Γιατί πήγε η Κ. Ζαρίφη στο νοσοκομείο; Τι λέει στο TLIFE

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

”Πήγα όντως σήμερα στο Μητέρα γιατί είχα ένα γυναικολογικό πρόβλημα που φαινόταν ανησυχητικό αλλά ευτυχώς δεν μου έκαναν εισαγωγή”, δηλώνει η Κατερίνα Ζαρίφη στο TLIFE.

Και συνεχίζει: ”Ίσως χρειαστεί κι αύριο να μείνω σπίτι για να ξεκουραστώ, αλλά όχι είμαι στο σπίτι μου, σπιτίσια που λέμε όχι στο νοσοκομείο”.

Η Κατερίνα ταλαιπωρήθηκε 10 μέρες αλλά ευτυχώς δεν υπήρξε η ανάγκη να νοσηλευτεί. Περαστικά Κατερίνα!

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164