Δούκισσα Νομικού: Δεν έχω κλείσει τίποτα τηλεοπτικό για το χειμώνα

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Όπως είπε, είχε κάνει κάποιες συζητήσεις με το MEGA τον Φεβρουάριο, όταν τελείωσε το “Just the two of us”…

“Ήμασταν ευχαριστημένοι, από κει και πέρα όμως δεν έχουμε κάνει κάποια συζήτηση. Πιστεύω θα κάνουμε κάποια στιγμή… Και με το MEGA, ενδεχομένως και με άλλα κανάλι… Δεν έχω κλείσει κάτι” κατέληξε.

Δείτε τη συνέντευξή της, στην οποία αναφέρεται και στη σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη στο zappit.gr

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164