Χωρίς λεωφορεία 11:00 με 17:00 η Αθήνα

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Νέος γύρος ταλαιπωρίας περιμένει σήμερα τους Αθηναίους εξαιτίας της εξάωρης στάσης εργασίας που θα κάνουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία.

Προκειμένου να συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ στη εκλογοαπολογιστική συνέλευση, το Σωματείο κήρυξε στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 17:00.
Αυτό σημαίνει ότι τα λεωφορεία θα αρχίσουν να αποσύρονται από τους δρόμους στις 10:30, ενώ η αποκατάσταση των δρομολογίων αναμένεται να αποκατασταθεί πλήρως περίπου στις 18:00.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164