H Digea, ζητάει συγνώμη και εξηγεί τι συνέβη με το μαύρο στα κανάλια

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Με ανακοίνωσή της η Digea ζήτησε συγνώμη για το μαύρο στα κανάλια για περίπου δυο ώρες το πρωί ενώ ενημέρωσε πως πραγματοποιεί τεχνικό έλεγχο για να διερευνηθούν τα αίτια που προκάλεσαν το πρόβλημα.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ανατίθεται σε εξωτερικό εμπειρογνώμονα η εξέταση του περιστατικού.

Διάβασε τι ακριβώς συνέβη και έγινε διακοπή της εκπομπής των ιδιωτικών καναλιών εδώ

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164