Καλεσμένος στην εκπομπή “Alpha Παντού” ήταν ο Μάρκος Σεφερλής, ο οποίος συγκίνησε με την εξομολόγηση για την απώλεια του πατέρα του.
«Χαίρομαι που έχω δικαιώσει τους γονείς μου! Τη μητέρα μου, που ζει κι έρχεται και με βλέπει ακόμα… Και τον πατέρα μου που “έφυγε” χαμογελαστός και ευχαριστημένος που έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα… Διάβασε όσα είπε και δες το βίντεο, στο zappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ