Από τη Φωλιά των Κου Κου βγήκε την Τετάρτη το πρωί η Ντορέττα Παπαδημητρίου. Η γνωστή παρουσιάστρια και ηθοποιός, βρίσκεται αυτή τη στιγμή εκτός τηλεόρασης. Η ίδια εξηγεί πώς έληξε η συνεργασία της με τον ΣΚΑΪ:
«Συζητήσαμε με τον ΣΚΑΪ για το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε και υπήρχε καλή διάθεση και απόλυτη εκτίμηση, αλλά έτσι όπως διαμορφώθηκε το πρόγραμμα ... Διάβασε περισσότερα και δες το βίντεο, στο zappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ