Σχολείο στις 09:00 – Γαβρόγλου: Τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Για ένα μέτρο σωστό που ευνοεί και τα παιδιά και την εκπαιδευτική διαδικασία έκανε λόγο ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος στο θέμα της έναρξης των μαθημάτων στο σχολείο στις 09:00, μια ώρα αργότερα δηλαδή, ένα θέμα το οποίο έχει προκαλέσει θετικά σχόλια αλλά και αντιδράσεις. Διάβασε όλες τις λεπτομέρειες στο Νewsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164