Με διάταξη ανακριτή, αποφυλακίζεται από τις φυλακές η 19χρονη η οποία κατηγορείται ότι σκότωσε το νεογέννητο μωρό της και μετά με τη βοήθεια της μητέρας της το πέταξε σε κάδο σκουπιδιών στην Πετρούπολη. Διάβασε περισσότερα στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ